FNUG Spring - Nail Art


Een nail art kon natuurlijk niet ontbreken op die prachtige FNUG lak! Met de lente in mijn hoofd heb ik deze nail art gemaakt met acrylverf.
Acrylverf is zo fijn om mee te werken! Als je hier serieus mee wilt gaan werken, dan raad ik je wel aan om kwalitatief goede verf te kopen. Ik heb een poging gedaan met verf van bijvoorbeeld de Xenos en dat lukte niet goed. Na een bezoek aan een "knutsel" winkel hier in de stad kwam ik thuis met het merk Amsterdam. Wereld van verschil!

Terug naar de nail art. De lakjes op de foto heb ik verder gebruikt voor dit idee, ik vind het leuk geworden!
Ik laat zowel mijn linker als mijn rechterhand zien, vind de linker beter gelukt.






Ik word vrolijk van zo'n nail art, heerlijk! En erg leuk om te doen. Misschien nog eens in andere kleuren proberen!

Wat vind jij van deze FNUG nail art?



36 reacties:

  1. Oh wauw! Wat een mooie nailart! Dit is vanaf nú mijn favoriet haha.
    Prachtige kleuren blauw heb je gebruikt ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha wat lief Mirjam! Dank je wel!

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is gaaf! Lijkt me moeilijk om zelf te maken. Het is gewoon een kunstwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk! Heb zelf nog nooit met acrylverf gewerkt..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Miriam, I didn't knew that you have a blog too, I always saw your nails on Instagram :)
    Thank you for your lovely comment on my blog, form now on I am going to follow you here too!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Started following you as well, thank you! So nice to see you here as well as on IG! :-)

      Verwijderen
  6. Wat eeen prachtige nailart! De blaadjes zijn zo mooi. Hoe heb je dat gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met een nail art kwastje heb ik de blaadjes gemaakt. Eentje met een dunne punt zeg maar! Dank je wel Cindy!

      Verwijderen
  7. Wauw echt mooi! die takjes zijn ook zo dun! Echt prachtig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. That is soooo beautiful - I like it both white and with the pink on the leaves...!
    Do you know you have that annoying captcha on, where we need to fill out numbers and letters?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much Maria! About the spam thing... So sorry, will turn that off in a few days. Every now and then I get so much spam in my inbox, drives me crazy. So when I put this on for a while, then it stops for a while.... So sorry!

      Verwijderen
    2. I have chosen to stop it completely by only letting registered users comment - it's such a relief!

      Verwijderen
    3. I'm afraid I will lose people with that, not sure how many will use the open ID option! Will have to try I guess :-)

      Verwijderen
    4. I didn't feel I did, I didn't have many "Anonymous" commentators at all, and they can still read, but not write. And to thos to whom it really matters, I think they jpi Google anyhow ;)
      I'm glad you tried - thanks :)

      Verwijderen
    5. Me either, not many anonymous! Mostly that's the spam... Think it will be ok, otherwise I hope people will let me know! And so many use Google nowaways, you're right! Thanks for the advice Maria, appreciate it!

      Verwijderen
  9. Superleuk! Ik moet het ook eens een keer gaan proberen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw echt een prachtige nailart!! Ook hele mooie kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoals altijd vind ik hem weer prachtig geworden! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dank je wel Estelle!

      Verwijderen
  12. OMG, wat is deze nail art prachtig! Ik krijg meteen een lentegevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk gedaan, hier moet je wel even mee bezig geweest zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Valt mee hoor! Het lijkt ingewikkelder dan dat het is :-)

      Verwijderen
  14. jeetje meis dat heb je weer tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****