FNUG- Pink Flats


Wat een leuke naam, Pink Flats! Ook een lakje van de Spring 14 collectie van FNUG. Een lief, zoet, roze kleurtje.
In eerste instantie trok ie mij niet zo heel erg aan. Zo'n zoet lakje, beetje standaard roze. Maar moet eerlijk zijn dat toen ik 'm op had, ik er heel anders naar keek en 'm toch wel erg leuk vond!

Ook deze lak heeft twee laagjes nodig om 'm mooi dekkend te krijgen. Het kleine kwastje geeft misschien voor sommigen wel wat een uitdaging bij het lakken! Vind dat wel een nadeel van dit merk.

Op naar de swatches!





Toch wel een lief kleurtje he? De glans is erg mooi (foto's zijn zonder topcoat). Ook kan ik zeggen dat de kwaliteit goed is. Ik blijf er wel bij dat een topcoat een heel groot deel uitmaakt of een mani lang blijft zitten of niet. Zonder chips of wear. Maar petje af voor FNUG! Mag ook zeker wel voor zo'n prijs (ze zijn rond de 15 euro).

Natuurlijk heb ik een nail art gemaakt op Pink Flats en ik doe dit nooit maar geef een kleine preview weg!


Blijf NailTalk in de gaten houden, de nail art gaat zeker gauw voor bij komen!

Wat vind jij van Pink Flats?




19 reacties:

  1. Ik kende het merk helemaal niet, maar wat een supermooi kleurtje zeg! Lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook een erg duur merk. Als ik ze niet had gewonnen dan had ik ze ook nooit gehad!

      Verwijderen
  2. Ik vind hem heel mooi!
    Meestal heeft FNUG wel gave lakjes!
    Ik ben er altijd benieuwd naar :)

    Ik kan niet wachten op je nail art erop! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, FNUG is echt een goed merk! Hebben ook hele mooie holografische lakken. Dank je wel!

      Verwijderen
  3. Ik vind hem ook erg mooi op je nagels. Leuk voor de zomer ook op de teennagels.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I'm drawn to this pink - and the nail art is so sweet on it!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. The nail art isn't finished yet, you will see soon :-) Thank you!

      Verwijderen
  5. Erg lief kleurtje! Ben benieuwd naar de nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kleurtje, zelf kende ik het merk nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet goedkoop maar wel mooi kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker niet goedkoop, had ze denk ik ook niet gekocht zelf!

      Verwijderen
  8. Niet een heel bijzondere kleur maar wel erg mooi! De naam is echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is precies ook mijn mening! Zo'n schattige naam!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****