FNUG- Euforistica


I'm a lucky bastard. Alweer! Op Instagram deed ik mee met een winactie van FNUG. Peperdure lakjes en ik dacht geen schijn van kans. Dacht ik dat verkeerd!
Even later, na de repost, tags en hashtags werd ik vermeld als winnares! Enorm blij! Ik heb zeker wel van het merk gehoord en mooie swatches voorbij zien komen, maar deze lakjes liggen ruim buiten mijn budget. Meer dan 15,- is voor mij een nee! Ik kreeg 4 lakjes thuis gestuurd van de Spring 14 collection:


Prachtig verpakt en een blije Miriam :-D Doe nu de eerste swatch van de bunch, de blauw Euforistica, die op Instagram zeker een groot succes was!





De zilveren shimmer in de lak geeft het een soort metallic feel. De dekking is geweldig, 1 dikke laag zou voldoende zijn maar ik doe altijd twee lagen. FNUG heeft dunne, kleine kwastjes. Wat voor sommigen misschien een uitdaging geeft bij het lakken. Maar de kwaliteit is zeker goed!

Bekijk op de FNUG Instagram voor nog vele mooie swatches van FNUG lakken. De rest volgt nog!

Wat vind jij van Euforistica?







22 reacties:

  1. Haha lucky bastaard! Het is je gegund ;)
    Inderdaad een hele mooie blauwe kleur, prachtige nagels trouwens.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Wat tof dat je hebt gewonnen :-) Mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker tof,ben er heel blij mee!

      Verwijderen
  3. Prachtig kleurtje! Gefeliciteerd met je winst :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat is nog eens een prijs zeg! En mooie lak maar inderdaad ook voor mij boven het budget. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Noting much to say, I think beautiful or gorgeous pretty much sums it up :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je had gewonnen!! Het zijn prachtige kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nog nooit van het merk gehoord hihi! Het ziet er echt prachtig uit zeg, je hebt echt mooie nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige kleurtjes, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf! Gefeliciteerd! Euforistica is echt prachtig. Ben ook erg benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat goed, gefeliciteerd! Ze zien er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een toffe kleuren! Het ziet er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd. Je hebt een hele mooie prijs gewonnen. De blauwe is prachtig. Ben benieuwd naar de andere kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****