FNUG - Dazzling


Mijn poezemeisje was nieuwsgierig en kon het niet laten haar voetjes er ook op de foto te laten! Dit is Dazzling, ook eentje van de Spring collectie van FNUG. Tevens de laatste!
Ik was nieuwsgierig naar dit lakje. Eigenlijk lijkt dit wel op de shimmer die in de rest van de lakken te vinden is! Bronzen kleur, metallic... Mooi!


Na de rest van de lakken had ik wel enig idee hoe deze er op mijn nagels uit kwam te zien. Vind dit wel de meest aparte van deze collectie! Zoals ik bij elk lakje van deze collectie schreef, de kwastjes zijn vrij klein en dus soms misschien ietwat lastig om netjes mee te lakken. Maar de lak zelf heeft de juiste dikte zodat ie niet uit loopt. Droogtijd vind ik gemiddeld tot snel, kwaliteit (en prijs) hoog! De lakken kosten 15 a 16 euro online.

Op naar de swatches!





Het late avondzonnetje wat in mijn huis scheen kon perfect de shimmer in deze bronzen lak weergeven! De dekking is fantastisch trouwens; met een wat dikkere laag dek je je nagels in 1 keer.

Om de gehele collectie nog eens te bewonderen, hier alle swatches!!


Wil je de artikelen nogmaals lezen en de nail arts bekijken? Recht bovenin op de site vind je een balkje waar je kunt zoeken. Typ in FNUG en je vindt ze allemaal terug! Morgen laat ik nog een nail art zien die ik heb gemaakt op deze prachtige Dazzling.

Wat vind jij van Dazzling en deze FNUG collectie?







16 reacties:

  1. Wauw, wat zijn je handen bruin! Mooie lak ook deze laatste, prachtig. En lieve poezenvoetjes :) Misschien wil ze ook gelakte nageltjes hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ze zijn altijd wel wat bruin van mezelf. En dat wordt nog erger als ik in de zon ga!

      Verwijderen
  2. Het zijn 4 spannende lakken zo naast elkaar! Ieder een andere finish! Super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja mooi he! Ben erg blij met deze collectie, heb wat bijzonders in handen :-)

      Verwijderen
  3. Wat een lieve foto met de poezenvoetjes <3 Ik vind Fnug ook erg tof, zou ze graag proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. They're all great but blue one's the best:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You're not the only one, the blue one IS the best haha :-D

      Verwijderen
  5. Echt een gave collectie! Mijn favoriet is zeker de blauwe <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja ik denk dat bijna iedereen het daar mee eens is :-D

      Verwijderen
  6. Dit metallic kleurtje is ook weer heel mooi! Echt een hele mooie collectie is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. van dit soort lakjes hou ik van! Tof kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige lak! Oh en die foto met de poezenvoetjes is zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****