FNUG- Dazzling Nail art


Gister heb je alle swatches nog eens kunnen bekijken van de geweldige FNUG Sping 14 collectie. Ben erg blij dat ik deze mocht winnen en laten zien hier op NailTalk. Heb een nail art gemaakt op Dazzling!
Een mooie aanbieding op Getyournailsdone.nl, een stempelset! Wilde graag stempelen ondanks ik liever freehand nail art maak. En omdat stempelen me niet erg goed gelukt is in het verleden leek het me wel een goede uitdaging om het weer op te pakken!

Het resultaat vind ik meh. Wel leuk, maar het is net niet goed genoeg in mijn ogen. Ik wil het beter, netter. Oefenen dus. Maar toch laat ik het resultaat zien!






Ik heb deze nail art een dag gedragen en toen er weer af gehaald. Wat ben ik erg haha! Maar ik geef niet op. Na een paar tips op Facebook en Twitter ga ik zeker verder oefenen!

Wat vind jij van deze nail art?



8 reacties:

  1. zo slecht is dit helemaal niet hoor. ik vind t mooi een ook leuke kleuren combi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het er mooi uit zien. Maar ik herken het ook van mezelf dat als het niet precies is zoals ik het wil dan haal ik het eraf en doe ik het opnieuw. Zelf zie je meer als dat anderen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan, heel erg zomers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik vind hem juist erg mooi geworden! Leuk patroon en ik vind de paarse stamp kleur erg gaaf. Vind het altijd zo lastig om goede stamp-lakken te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind hem erg goed gelukt! Maar ik werk ook liever vanuit me pols hoor, heb niks met stempelen.. Ondanks dat is hij toch leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg mooi, lekker zomers ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch ziet het er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****