FNUG- Acid Lime


Acid Lime, de perfecte naam voor deze FNUG lak! In elke lak van deze Spring 14 collectie zitten een soort bronsachtige shimmer. Wat het lakje een metallic achtige uitstraling geeft.
Zoals ik al eerder schreef, heeft FNUG geen grote kwastjes. Ze zijn kort en klein. Soms lastig lakken daardoor! En die shimmer vind je echt overal terug als je de lak wil verwijderen. Maar dat is ook alles wat ik te klagen heb. Want ze zijn gewoon prachtig! Zo ook Acid Lime van deze collectie.





Het is een echte lime kleur waar vermoed niet iedereen van houdt. Vind dat de bronzen shimmer de lak wel echt dat speciale geeft waardoor het een eye catcher is! Ik vind 'm mooi!

Wat vind jij van Acid Lime?



14 reacties:

  1. Wonderful color and the shimmer is gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Zo dit is echt een heerlijke lente kleur! En anders jaagt ie snel genoeg alle donkere wolken weg! Hij is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, it feels like it's glowing!
    It looks wonderful on you!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It shines so beutiful-y! I like it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das echt een te gekke kleur zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige shimmer, jammer van het kwastje maar goed, inderdaad met zo'n kleur nemen we dat voor lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah dit vind ik wel een fris kleurtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw mooi kleurtje, ik vind lime groen een hele mooie kleur en die shimmer erin maakt het hem nog mooier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf opvallend kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een apart maar mooi kleurtje groen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niet helemaal mijn kleur maar wel erg leuk voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is niet mijn kleur, maar als je het zou combineren met een nail art dan vind ik hem wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige zomerse kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****