Flat Flower - Nail Art


Ik heb je stiekem al een preview laten zien van deze nail art bij de swatch van Pink Flats van FNUG. Deze nail art heb ik eigenlijk ook al eerder gemaakt. Grotendeels hetzelfde! Hier is ie dan...
Wel poosje geleden, maar was zo blij met die nail art en de reacties daarop dat ik besloot 'm nog een keertje te maken. Kwastjes, acrylverf, gelakte nagels en nagellak bij de hand. Here we go!







Ik ben zo blij met hoe die geworden is! Lekker vrolijk! Zal ook nog even de oudere nail art laten zien:


Ben erg blij met beide nail arts. Je kunt eindeloos combineren met kleuren als je dat zou willen! Wil je het artikel met de oudere nail art nog eens bekijken, klik dan hier.


Wat vind jij van mijn nail art?




20 reacties:

  1. Wat voor kwastjes gebruik je voor de fijne lijnen? Erg goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk verschillende kwastjes. Ik ben net begonnen met nieuwe kwastjes en dingen uit proberen. Maar hiervoor heb ik een vrij klein en dun kwastje gebruikt. Binnenkort komt er een artikel online met foto's van alle kwastjes die ik heb!

      Verwijderen
  2. Ik vind beiden erg mooi! Al vind ik de eerste nail art echt bij dit seizoen passen. Deze oogt namelijk wat frisser.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut! Past goed bij het voorjaars zonnetje!

      Verwijderen
  3. Gorgeous, I love the colors and the blue flowers are very cute and perfectly made!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi zijn ze beiden. Dit doe ik je niet na helaas. Ik hoop ook oot zulke mooie nailart te kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend mooi is het geworden! Ik hou er wel van! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi! Die kleurtjes passen zo leuk bij elkaar! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What beautiful model. I love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat is deze nailart mooi geworden!! Echt heel vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aha smart, yesterdays mani with flowers - looks great too!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beide varianten zijn prachtig! De een is meer geschikt voor de herfst en de ander is heel zomers.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor, vind die tweede wel heel leuk eigenlijk, weer eens wat anders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het echt heel erg leuk dat je met acrylverf werkt, ben er zo nieuwsgierig naar.
    En een leuke vrolijke nail art :) erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooooh *slaat mond dicht
    Wat een prachtige, vrolijke, zomerse nailart! Wat een details; love love love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kleur roze! De art vind ik ook weer erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****