Essie - Bangle Jangle


Een van mijn favoriete merken is Essie. Ik heb mijn Essie lakjes uitgestald als decoratie in mijn huis. Vind ze zo mooi! Het is jammer dat ze zo duur zijn. Normaal gesproken bijna € 10,- !
Deze kon ik een poos geleden op de kop tikken met 50% korting. Kijk, daar kan ik wat mee! Een pastel paarse kleur, love it!

Essie verkopen ze nu in twee winkels hier in de stad, de Etos en de DA. Zo af en toe neem ik even een kijkje. Genoeg geklets, swatch time!





Ik trek mij over het algemeen er weinig van aan, maar vind dit wel een mooi kleurtje voor de zomer. En perfect voor een leuke nail art in plaats van wit. Ik hou van Bangle Jangle!

Wat vind jij van dit lakje van Essie?





20 reacties:

  1. Heel mooie kleur, neutraal en toch ook zomers! En wat zijn (of lijken?!) je handen bruin joh :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh dat is echt heel erg bij mij. Ik hoef maar 5 minuten in de zon te zitten en ik ben bruin. En dus ook mijn handen...

      Verwijderen
  2. Lijkt mij inderdaad een hele mooie basis voor een nail art!
    Mooie kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur van Essie! Ik ben ook fan van essie. De prijs houdt me niet tegen om regelmatig een lakje ervan te kopen. Ik ben benieuwd naar de nail art die je erop gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je het budget hebt dan is het ook zeker een fijn merk!! Maar ik kan het niet opbrengen helaas!

      Verwijderen
  4. Ik vind essie ook zo'n fijn merk en wat een mooie kleur !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi lakje, inderdaad perfect voor nail art :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi apart kleurtje! Ik vind Essie ook echt een fijn merk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie, subtiele kleur ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. It looks really lovely on you - I don't feel comfortable wearing dusty colors like this, but I love them on others :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi lakje! Ik vind Essie lakjes ook altijd erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja vind het een cute kleurtje, al blijf ik Essie wel erg duur vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Speciale kleur, ik vind 't wel leuk. En wat heb je lange nagels zeg, waauwies!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kleurtje! Ik ben jaloers op je nagels, die van mij kan ik nooit zo lang krijgen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oeh wat een gaaf lakje van Essie!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****