Essence - 03 Power Girl!


Nadat ik 'm bijna overal op andere blogs tegen ben gekomen en poos geleden, ben ik ook aan de beurt :-) Het is een lak van de Superheroes collectie van Essence en wat een top collectie zeg!
Ik kon het niet laten een aantal lakjes mee te nemen. Zo ook deze Power Girl, met een oil slick effect. Wat ook meteen zichtbaar in het flesje is. Mooi!
Uiteraard wel een beetje een uitdaging 'm goed op de camera te krijgen. Hopelijk is me dat wat gelukt!





Het is een prachtige duochrome lak die toch ook wel vrij streperig lakt. Wel jammer, maar vind het niet heel storend! Dekkend met twee laagjes is het zeker een lak waar je steeds naar blijft kijken omdat je elke keer een ander kleureffect ziet. Leuk van Essence!

Wat vind jij van Power Girl?





31 reacties:

  1. Ik blijf deze zoooo mooi vinden. Alleen jammer van de strepen inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad. Vind het niet heel storend, maar je ziet ze toch...

      Verwijderen
  2. I really love duo chrome polish effects, and this one is a very powerful one!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It is! In real life even more, it was hard to capture it on camera!

      Verwijderen
    2. I tagged you at my blog with the Liebster Award:
      http://andicolouryourlife.blogspot.ro/2014/05/liebster-award.html
      If you like it, you could answer to the questions! Thank you.

      Verwijderen
  3. Ik heb gemerkt dat 'ie een stuk minder streperig lakt als je eerst een zwarte basis gebruikt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem echt prachtig, ook heel erg mooi gelakt! Jammer dat ik die LE collectie gemist heb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker jammer... Hopelijk komt Essence weer eens met zo'n gave collectie!

      Verwijderen
  5. Wat een mooi lakje, al hou ik zelf niet erg van metallic lakken, deze is wel heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie kleur, mooi gelukt ook en ook nog eens mooie nagels ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hiermee schoot Essence in mijn bullseye!
    De mooiste lak efferrrrrr!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem prachtig! Ik heb van Opi Brazil zo'n soort lakje. En wat heb je toch mooie nagels altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor zo'n budgetmerk vind ik de nagellak echt wel 'duur' ogen, wow! Zeker de moeite!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ziet er goed uit, toch durf ik zoiets niet vanwege de strepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou totaal niet van duochroom maar dit is zeker een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hetzelfde, heb er ook niet veel mee, maar deze is wel erg mooi!

      Verwijderen
  13. Echt een heel gave kleur! Zeker in de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is zeker mooi! Vraag me af hoe die is met een matte topcoat eroverheen?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kleur! jammer dat hij wat streperig lakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I wonder why I didn't buy this when I saw it on my trip to Germany - big mistake it's beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die ziet er wel mooi uit :) Heb hem ook op veel blogs voorbij zien komen inderdaad.

    Ik kan trouwens niet meer mijn naam en URL invullen als ik wil reageren, maar moet met iets anders inloggen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt, heb ik moeten doen vanwege de spam. Werd er gek van! Bedankt voor je reactie, hij is ook erg mooi :-)

      Verwijderen
  18. Ik blijf die echt mooi vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het blijft een prachtig lakje♥

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****