Dehlia Cosmetics - One - Wibra


Op mijn NailTalk facebook pagina heb je kunnen zien dat ik lekker heb geshopt! Moest voor lenzen controle naar de Pearle en ben toen even de Etos ingelopen.. en toen de Wibra. En toen toch ook maar op het fietsje naar de BigBazar.
Vind het fijn dat we nu een BigBazar hier hebben! Heb al verschillende bezocht in andere steden en je hebt er zulke leuke dingen. En vaak leuke nagellak aanbiedingen.
Maar nu eerst deze Wibra lakjes. Ik ben enthousiast!

Dit was 1 van de 3 verschillende kleuren die ik kon vinden daar. Er is ook eentje met rode kleuren en nog een met groen. Had die bijna meegenomen maar deze kleuren trokken mij vandaag :-)
Ik kan je ze aanraden! Bij de eerste laag denk je misschien dat het niks is, maar als je het iets wat dikker aanbrengt dan dekt ie geheel met twee lagen. Het tweede gekleurde lakje op de foto heeft misschien wel drie nodig, de rest twee. De lakjes hebben nummers, geen namen.

Het kwastje vind ik wel wat aan de stugge kant. Maar het is niet zo'n heel dun kwastje, het is wel een goede dikte! Verder drogen ze best snel. Weer een pluspunt.


Van links naar rechts de swatches in volgorde van de foto!

Nr. 79:


Nr. 88:


Nr. 78:


Nr. 77:


Als je ze dus ietwat dikker (dus geen dun laagje) aanbrengt, wat ik meestal doe, dan is ie dekkend met twee lagen. Ik vind het prachtige kleuren! Ze zijn zacht en glimmen mooi. Vind de tweede het mooiste, al heeft die dan net 3 laagjes nodig. De laatste draag ik op het moment, mooie taupe kleur. Het eerste transparante lakje kun je eventueel als topcoat gebruiken!

Dus, op naar de Wibra en haal daar jouw lakjes! Dit pakje van 5 lakken kost maar 2,99.

Wat vind jij van deze lakken?




22 reacties:

  1. These colors looks super good on you, and it sounds like a good buy too!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It is! For that prize they're really good and pretty!

      Verwijderen
  2. Mooie kleurtjes! Alleen de laatste is niet zo mijn ding, de anderen vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is precies die ik nu draag hihi! Smaken verschillen :-)

      Verwijderen
  3. Wat een leuke kleurtjes! Tof setje voor zo'n budgetprijs :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren zeg! Leuk setje, ik moet ook maar eens naar de wibra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou ik doen! Zijn nog vele andere mooie lakken daar!

      Verwijderen
  5. Leuk setje, leuke kleuren en leuk prijsje! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn leuk! Ik geef je gelijk gewoon meenemen. Ik vind nr 77 en nr 88 het mooiste

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben wel aardig dezelfde smaak haha! Ik ook!

      Verwijderen
  7. mooie lakken...denk dat ik ook dit setje zou hebben gekozen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die rode was ook erg mooi. Groen ook. Maar heb al zoveel van die kleuren!

      Verwijderen
  8. Oh wat heb je ze mooi geswatched! :) Mooie kleuren, en prima dekking voor die prijs! Weet je hoeveel ml een flesje bevat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, wat lief Mirjam! Eh..hoeveel ml, even kijken :-) 5 ml!

      Verwijderen
  9. Reacties
    1. Ja kan je ze echt aanraden :-)

      Verwijderen
  10. Mooie kleurtjes!! :-) Fijn dat ze goed dekken

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****