China Glaze - Red-Y & Willing


Over rode lakken gesproken... Als je daar van houdt, dan mag deze echt niet ontbreken in je collectie. Wat een beauty! Sowieso vind ik deze collectie van China Glaze erg mooi.
Ik heb drie lakken van de Autumn Nights collectie van China Glaze, gekregen van mijn zus! Don't Make me Wine heb je eerder voorbij zien komen (klik hier) en een swatch van Tongue & Chic komt nog. Heb van dit laatste lakje al eens foto's gemaakt, maar was gewoon niet blij met hoe ze er uit zagen. Dus die doen we gewoon nog eens opnieuw (wat een straf..! haha).

De shimmer is deze lak is echt prachtig. Het geeft diepte aan de lak. De dekking is geweldig, net als bij de andere lakken uit deze collectie. Als je wat dik lakt is 1 laagje misschien al voldoende. But I'm sticking to my two!

Het kwastje is wat je gewend bent van China Glaze. Aan de dunne kant en voor sommigen die handiger zijn met dikkere, afgeronde kwastjes, kan dit wel een uitdaging zijn. Lezeres, mag ik je voorstellen aan Red-Y & Willing?






En? Blow away? Vind het zo'n beauty! Echt een prachtige lak. Het is een lak uit een oudere collectie, maar hij is zeker nog verkrijgbaar, bijvoorbeeld bij de webshop Pretty Polish en daar betaal je 5,95 voor deze lak.
Zeker niet omdat ik de lak saai vond, maar heb er wel een nail art op gemaakt. Soon to come!

Wat vind jij van deze rode lak van China Glaze?






24 reacties:

  1. Wát een prachtige kleur! Ik vind de kwastjes van China Glaze ook altijd net te dun, maar de kleuren maken veel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut! Die maken zeker veel goed.

      Verwijderen
  2. Dit is het enige lakje uit die collectie die ik gekocht heb en als ik jouw foto's zo zie heb ik er spijt van dat ik 'm nog niet gedragen heb!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooohhh DOEN! Echt, je zult naar je nagels blijven kijken!!

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige lak! Deze wil ik ook ;-) zal eens in de webshop kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een prachtige lak, jammer genoeg heb ik niks van China glaze. Maar deze is echt geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan je zo'n lak wel aanraden hoor!

      Verwijderen
  5. wauw, wat een ontzettend prachtige kleur.!! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Guess that's the perfect description!

      Verwijderen
  7. Ik vind de lak prachtig! En ben blij dat ik deze ook in mijn stash heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig lakje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een mooie classy rode lak! Hij glanst ook zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love this read and am so happy to own it - great swatches :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I know! I choose this polish because of your swatches!!

      Verwijderen
  11. Oh my, wat een beauty! Ik heb sowieso een zwak voor rood en dit is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie feestelijke kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben dan gen rood liefhebber maar WOW die is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he... je blijft er naar kijken. Dit is echt een van mijn favo lakken!

      Verwijderen
  14. Hou niet zo van rood maar vind deze kleur echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****