Catrice - Sand'Sation 03 Sandhopper


Catrice bracht een poos geleden een LE uit, met echt prachtige lakken! Glitter, sand, holo... Bijzonder! Ik heb Sandhopper gekocht. Een groene lak met gouden shimmer.
Lastige kleur om te fotograferen. ZO jammer! Hij is echt hartstikke groen en op de foto wordt het altijd blauwachtig of helemaal blauw. Zouden er camera's zijn die daar geen moeite mee hebben?
Of iemand nog tips? Ze zijn welkom!

Sandhopper is eentje van Luxury Lacquers van Catrice. Wat een goede zet van hen!
Op naar de swatches... heb enorm veel foto's genomen in de hoop dat er een aantal goeden bij zouden zitten die de kleur weergeven.







Ik denk dat de laatste foto 'm het beste weergeeft qua kleur en gouden shimmer. Het is echt een prachtige lak! Ook vind ik 'm niet heel ruw aanvoelen vergeleken met andere sand lakken die ik heb. Meevallertje! Denk dat ie met een aantal lagen topcoat ook erg mooi wordt. Ik ben fan!

Wat vind jij van Sandhopper?




23 reacties:

  1. Ik heb hem ook, vind hem super mooi :)
    Hij staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag de laatste foto em dacht wow! Hele mooie kleur. Ik van deze collectie ook een nagellakje maar heb hem nog nooit op gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen! Ze zijn erg fijn. Dekking goed en niet zo ruw!

      Verwijderen
  3. Mooie kleur, maar die collectie is naar mijn idee zowiezo goed geslaagd. Lees er zoveel goeds over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kleur had ik bijna gekocht. Maar, omdat ik maar liefst 8 lakjes in mijn winkelmandje had liggen, moest ik er een aantal terugleggen van mezelf... Ik vind 'm heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I like the golden shimmer of this polish! Great swatch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleurtje, ik kan die luxury lakjes hier maar nergens vinden helaas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Oooh dat is jammer zeg :-(

      Verwijderen
  7. I love that shade a lot - could be gorgeous in a holo too :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Can imagine, this shade in holo? I would DIE!!!!!

      Verwijderen
  8. Leuk! ik heb volgens mij dit lakje ook laatst gekocht :p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah ja deze heb ik niet gekocht! :( Maar hij is toch wel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind die LE van Catrice zo geweldig! En dit is inderdaad een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk sand lakje! Die kleur is erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb deze niet, helaas was deze hier niet geleverd. Voor mijn,vriendin wel via via de laatste bemachtigd en ja, zo ben ik dan gaat zij voor.
    Vind het geen ramp, maar toch is het wel een mooie!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****