Safari - No. 389


Van Getyournailsdone.nl mocht ik twee lakjes reviewen na een gezellig gebabbel op Twitter (soms kun je daar zo lekker je hart luchten haha). Een paar dagen later had ik ze binnen. In een bubbeltjes envelop zaten hartjes, een prachtig zijden zakje met de twee lakjes er in een leuk kaartje. Dank je wel!
Ze hadden niet beter kunnen kiezen. Want deze kleuren daar houd ik zo van!


Het leek wel alsof ik even terug in de tijd ging. De állereerste lakjes die ik bestelde online om op NailTalk te laten zien waren safari lakjes. Wat spannend was dat toen! En dat voelde ik nu weer eventjes ;-)

De dekking van Safari lakken vond ik altijd erg goed. Voor dat ze zo goedkoop zijn, zijn het echt goede lakken! De witte van Safari? Echt een topper! 
Mijn camera heeft alleen ontzettend moeite met dit soort kleuren helaas. Vaak komen ze meer blauw over dan het groen dat ze werkelijk zijn.

Ik laat eerst de mint groene zien, nummer 389 (staat op de achterkant). Heb een blauwe tube zalf beet op de eerste foto om toch echt te kunnen laten zien dat de lak groen is. Enjoy!





Het is echt een prachtig lakje! Vond het enigzins lastig lakken omdat ie zo enorm dun was. Bij de eerste laag was dus ook alles uitgelopen. Flink schoonmaakwerkje ;-) Maar zoals ik al zei, de dekking is echt fantastisch. De eerste laag dekt al heel goed, maar twee laagjes maken het wel helemaal af. Deze deed mij zeker denken aan Sally Hansen lakken; die zijn vaak ook aan de dunne kant, maar de dekking is vaak wel erg goed.

Ze hebben ook een stempelset die ik onlangs heb aangeschaft daar, dus hou je van stempelen, is dit zeker een aanrader! (en nog steeds on sale!)



Deze lak en andere mooie Safari lakken kun je HIER vinden op de site van Getyournailsdone.nl voor 1,95 per stuk. En vergeet ook niet de andere merken te bekijken!
Op deze mooie mint groene lak heb ik nog een nail art gemaakt, soon to come!

Wat vind jij van dit lakje?







23 reacties:

  1. Reacties
    1. Ja he? Ook perfect voor een nail art!

      Verwijderen
  2. Ontzettend lief en mooi lakje! En wat heb je je nagels mooi gelakt zeg, echt een pro :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleur, zo'n kleuren doen het bij mij altijd goed in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, lekker zomers en licht!

      Verwijderen
  4. oeh wat een toffe lak! Ik hou van dit soort kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een mooi lakje! En dat hij zo goed dekt is natuurlijk super fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dekking is echt heel goed! Dank je wel Bianca!

      Verwijderen
  6. wat een frisse kleur. Ga even je link bekijken, het is geen geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk frisse kleur! En dat voor die prijs...!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie kleur! Ben benieuwd naar die stempelset; ziet er nu al leuk uit hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleur! Ik moet ook eens nodig wat Safari-lakjes aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk kleurtje, jammer dat de textuur dun is, ik zou daar dan geen geduld voor hebben;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fantastische kleur! Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er erg goed uit!!! Mijn pakje is onderweg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi lakje ! Ik ben dol op mint groen ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super gave kleur en strak gelakt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, I love this Tiffany box color!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****