Pear Square - Nail Art


Op de Mint Pear van Oriflame moest ik natuurlijk ook een nail art maken. Ik wilde dolgraag iets met striping tape doen en had een aantal ideetjes. Zo is de linkerhand anders dan de rechter geworden.
Eerst heb ik de linkerhand gedaan. Gestreept. En toen dat klaar was was is gewoon niet tevreden. Niet blij met het resultaat. Dus besloot toen om de rechterhand anders te maken. Met vierkantjes!



This just didn't cut it for me. Op naar de rechterhand!





Beter toch? Heb verschillende groene lakken gebruikt. De mintgroen is uiteraard van Oriflame, de zilveren lak is een lak van Essence, van de superheroes collectie. Verder nog een groene lak van Coral Silk en Rimmel. Leuk geworden, toch?

Wat vind jij van mijn nail art(s)?



14 reacties:

  1. heel leuk met die vierkantjes!! ga ik ook eens doen...aahhh ik kom vingers en tijd te kort.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er leuk uit :) Mooie kleuren zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's very delicate and pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk gedaan! moet ik ook eens vaker gaan doen met striping tape, dat ziet er altijd erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die vierkantjes ook net iets leuker. Leuke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw mooie kleuren heb je gebruikt! Vind ze beide mooi maar die blokjes is wel heel creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi. En de blokjes vind ik ook het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel cute met die ruitjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze beide erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. toffe kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, die mintgroene kleur is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This makes mw think of a walk on the beach near the sea :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****