Oriflame - Mint Pear


Mijn zus had onlangs een Oriflame party. Ik had wel de naam al eerder gehoord maar wist niet meer precies wat het nu was. En dat ze nagellak verkochten wist ik niet! Mijn zus bestelde Mint Pear voor me. En ik hou van mint groen!
Ik had geen flauw idee van de dekking. Of het misschien een lakje zou zijn die wel 3 lagen nodig zou hebben. Maar nee, twee was voldoende. Prima dekking in mijn optiek!
Het kwastje is wel dun en dat maakt het ietsje lastiger om 'm mooi op mijn nagels te krijgen. Maar mag niet klagen, want het is een prachtige lak! Ook de dop vind ik erg mooi, uniek.





Prachtig kleurtje. Echt een lichte pastelkleurige, mint groen. Mint groen gaat mij nooit vervelen.
Bedankt zus, voor dit prachtige lakje!

Wat vind jij van Mint Pear? En NailTalk is weer online! Erg blij met de layout zoals ie nu is. Ik hoop jullie ook! Een fijn weekend :-)






32 reacties:

  1. Wauw, wat een prachtige kleur!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ken de oriflame lakjes ook niet. ziet er mooi uit en idd een mooi flesje. Leuk trouwens je nieuwe lay out!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Margriet! Best veel werk van gehad, gelukkig hulp van mijn oom! Ben er blij mee!

      Verwijderen
  3. Beautiful color and perfect swatches! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie layout en mooie kleur nagellak! Just in time for spring ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Veel werk de layout maar vind 'm erg mooi geworden. Net als het lakje haha :-)

      Verwijderen
  5. Wat een mooie kleur! Dat flesje is echt prachtig, nooit eerder gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja uniek flesje he? Die dop is zo mooi gemaakt!

      Verwijderen
  6. Perfect color! i'm looking for such a shade:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Luckely they're not rare ;-) This is one of my favorite colors!

      Verwijderen
  7. Ooh wat een schattig kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was ook nog niet bekend met dit merk maar ziet er erg goed uit! Zulke kleurtjes zijn altijd goed. Mooie lange nagels heb je ook!
    (Ik heb trouwens de nail art tag gedaan.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja denk ik ook wel, dat zulke merken goed zijn. Dank je wel meid, en leuk dat je de tag hebt gedaan, ik ga kijken!

      Verwijderen
  9. Wauw, ziet er heel goed uit. Ik heb de bronzing pearls van Oriflame en ben daar ook heel blij mee. Maar misschien moet ik de nagellak ook uitproberen :-p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er dus maar 1 tje maar die is wel goed bevallen, dus kan het je wel aanraden ;-)

      Verwijderen
  10. Ooh wat een mooie minty kleurtje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, what an absolutely lovely mint <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kleur!! Ik vind je Lay-out heel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  13. de perfecte mint kleur, wat een prachtige kleur zeg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker perfect kleurtje! Dank je Angelique :-)

      Verwijderen
  14. Wat n lief kleurtje. Wat zijn er toch veel onontdekte lakjes van merken. Wist ook niet dat oriflame dit in het assortiment had.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dus ook niet, was echt verrast!

      Verwijderen
  15. Wauw, wat een prachtige kleur! En wat heb je mooie nagels. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk voorjaarskleurtje. Mooie swatch foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk kleurtje! De nieuwe layout is ook mooi! Strak en goed navigeerbaar maar niet saai, zo mag ik ze graag zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ah, deze kleur is het dus, ik was al benieuwd na het lezen van de blogpost van net, vind hem echt WAUW!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****