Old and New - Nails


Ik zat eens te bladeren in mijn nail art map. En kwam daar oude nail arts tegen van mezelf, waar ik zo trots op was en wat ik al zo knap vond! Niet dat ik ze nu niet meer mooi vind, maar denk wel dat ik gegroeid ben. Dat is de reden voor deze post, Old & New!
Het leek me leuk om dit te delen met je. Misschien kijk je er naar en ben je al stukken verder dan ik tegenwoordig en misschien kijk je er naar en geeft het je net dat duwtje om jezelf verder te pushen om te maken wat jij wilt. Hoe moeilijk het ook lijkt.

Ik wil zeker mezelf pushen in wat ik doe. Denk dat ik wel wat blijf hangen op een niveau, terwijl ik toch het gevoel heb dat er meer in zit. Ik werk veel met links, hoewel rechts mijn voorkeursarm is. Streven is dat ik links even zo goed wordt als rechts. En moet zeggen, dat gaat heel goed! Soms lukt het met links zelfs beter. Is ook omdat met links werken al zoveel energie kost, dat het rechts sowieso minder gaat omdat mijn geduld en energie wat op is.

Anyway, oude en nieuwe nail arts. Here we go!


Hier was ik zo trots op! En kreeg ook leuke reacties. Dit was vermoedelijk begin 2012, dus nu zo'n 2 jaar geleden. Nog een paar...




Zo leuk om weer terug te zien! Het kon me toen nog niet zoveel schelen hoe lang mijn nagels waren, of ze allemaal gelijke lengte hadden, wat voor vorm, hoe droog mijn nagelriemen waren, al die dingen waar ik nu wel graag op let.




En zo begon ik dus. Met een cocktail prikker om stipjes mee te maken, nog nooit van een fast drying topcoat gehoord dus ellenlange droogtijd, stripers die erg dik en stroperig werden en bibberige foto's. 

Later werd het iets beter naar mijn idee. Nog geen technische hoogstandjes maar voila, wel weer een stapje vooruit!






Mijn eerste aztec nagels, wat een werk. Nu werk ik toch ook meer met acrylverf en zelf geknipte kwastjes. Kan ik preciezer mee werken! Als laatste nog een paar recente nail arts en dan sluit ik af :-)






Zo, een kijkje van toen naar nu. Ik hoop nog echt vooruit te gaan in het maken van nail art! Als ik kijk naar een aantal op Instagram en bijvoorbeeld Robin Moses, dan zie ik een niveau wat ik ZO graag wil halen. Maar dan moet ik durven en proberen, anders kom ik er nooit achter of ik het kan of niet.

Wat vind jij van mijn old & new nail arts?







21 reacties:

  1. Leuk om te zien!
    Ikq was zelf ook van plan om een soort gelijk artikel te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doen! Ben erg benieuwd naar je artikel en nail arts!

      Verwijderen
  2. Altijd leuk om te zien!
    Wat een verschil joh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zitten hele mooien tussen en zelfs die uit jouw begintijd, maak ik nog niet eens. Ik vind die met blauwe en koraal ondergrond en bloemetjes erop erg leuk (onder de streepjes met rondjes en 2 boven de aztek nagels.) Ga zo door meid...dan komt t vanzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je! Ik ga zeker door! Het is toch immers veel te leuk om te doen :-D

      Verwijderen
  4. WOW er zitten hele mooie nail arts bij. Ik werk ook meer met acrylverf en de ene lukt het beter dan de andere keer :-) Ik ben benieuwd wat je nog meer bedenkt. Gr. Imke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Acrylverf is gewoon ZO handig! Scheelt ook wel een hoop wat voor acrylverf je hebt. Let's keep on going :-D Dank je wel Imke!

      Verwijderen
  5. Heel leuk om deze evolutie te zien!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I like the one with heart;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Think I've never posted it, it was more of a try out. But glad you like it, thank you Ela!

      Verwijderen
  7. Wat leuk om te zien! Echt een verschil, ik vind ze allemaal erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Krijg ook leuke reacties hier op, grappig! Dank je wel :-)

      Verwijderen
  8. Wat leuk om zo te zien, je bent echt met sprongen vooruit gegaan! Heel herkenbaar die eerste nailarts met streepjes en dots, en cocktailprikkers inderdaad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhhw dank je wel Mirjam! En we blijven lekker doorgaan, toch?

      Verwijderen
  9. Wat gaaf om te zien!! Ik moet ook erg lachen als ik oude foto's van mijn nagels zie (eigenlijk helemaal niet oud, amper een jaar geleden haha). Ik had ook vaak compleet verschillende nagellengtes enzo, zo leuk om dan de vooruitgang te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg mooie nail-arts ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk om te zien hoe je talend gegroeid is!!

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Er staan echt prachtige nails arts tussen! Je kan echt zien dat je gegroeid bent en het steeds echt meer kunstwerkjes gaan worden

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****