Miss Sporty - Crush on You 3335


Ik zag deze voorbij komen ergens op het www en was gelijk verkocht. Een texture lak met een bijzondere kleur. Veel glitter van verschillende kleuren... Erg mooi in de zon ook. Hij is van de Crush on You collectie van Miss Sporty.
Het zonnetje scheen volop en dus kon ik foto's maken waar hij mooi in uit zou komen. Moest twee lagen aanbrengen voor een volledige dekking, wat prima is toch?
Vond de droogtijd wat tegenvallen; ik heb een aantal texture lakken van China Glaze en P2 en vooral die van P2 is echt binnen no time droog. Dit duurde dus ietsje langer.

Hier de swatches!





Er moest echt even close up bij zodat je al die glitter zou zien! Vind het echt een prachtige texture lak van Miss Sporty, hebben ze goed gedaan ;-)

Heb jij ook lakken van Miss Sporty en wat vind je van deze?

PS: Mijn RRS feed werkte niet. Bloglovin' heeft dus geen berichten gekregen van mij! 
Bekijk HIER mijn NAIL ART van gister :-)   xoxo





23 reacties:

  1. great polish!:) I haven't seen it before...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maybe just in the Netherlands? No idea!

      Verwijderen
  2. Ik heb hem ook, ben er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ziet er heel mooi uit! Ik heb al wel een paar lakjes van Miss Sporty, maar nog niet één met glitters :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze ook en volgens mij was het nummer 61. Dit staat wel erg slecht aangegeven bij Miss Sporty maar hij is inderdaad echt heel erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, echt? Waarom bedenken ze niet gewoon een naam. Veel leuker toch?

      Verwijderen
    2. Geen idee! Maar ik vind het leuker en makkelijker! Maar helaas... nummertjes :(

      Verwijderen
  5. It's so pretty, the glitters really make it stand out!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi lakje is dit toch! Heb hem zelf nog niet maar wil hem nog wel bemachtigen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen! Het is echt een anders dan anders kleurtje :-)

      Verwijderen
  7. Wat een warme kleur. Vind m erg leuk, ligt ie niet in de winkel omdat je m online zag?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi lakje en super mooie nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is zo mooi! Dit is er echt een die ik regelmatig draag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi lakje en dat bewijst maar weer dat budgetmerken top zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh absoluut. Niks mis mee! Heb meer budget lakken dan dure lakken!

      Verwijderen
  11. Ooh weer zo'n mooi kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij is mooi he? Ze hebben ook nog een rood oranje kleur waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben :-)

      Verwijderen
  12. Ik wil hem ook :o! Moet dringend meer lak-kleurtjes hebben en dezeheeft zo'n mooi resultaat :o, jaloers! xo
    http:/leopardxlipstick.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, this nail polish looks great :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****