It turned Purple - Nail Art


It turned puple, right! Die rode lak op de foto droeg ik en wilde een soort van saran wrap weer doen. Heb er niet aan gedacht dat dat natuurlijk je kleuren veranderd als je gaat 'mengen'. Dus uiteindelijk een soort paarse nail art geworden...
Helaas ben ik ook nog eens vergeten om foto's te maken van de swatches van de rode Catrice lak, erg jammer. Maar ach, weer een goed excuus om 'm voor een derde keer te dragen, want het is echt een beauty! De naam verklap ik dan nog niet, die komt vanzelf voorbij hier.

Ik heb een tweetal potjes met glitter meegenomen maanden geleden van de Superheroes collectie van Essence en die heb ik gebruik. Gaf echt een mooi holografisch effect! Op de ringvinger heb ik zilveren glitter gebruikt uit een glitter lak.



Ik vind de meeste foto's het mooist bij natuurlijk licht, maar deze foto's vond ik ook wel erg mooi!



Zo zie je nog beter de kleur verschillen in de lak. Erg leuk om te doen ook!

Wat vind jij van mijn nail art?


14 reacties:

  1. Erg mooi geworden! Op de onderste foto's zie je het rood terug komen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig, ik twijfelde zo of ik 'm wel online zou zetten en toch positieve reacties! Dank je!

      Verwijderen
  2. Ik vind het resultaat echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Twijfelde zo of ik 'm online zou zetten, maar nu toch blij dat ik 't heb gedaan! Dank je wel!

      Verwijderen
  3. I like this saran - it's beautiful but also mysterious and cool!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mysterious! Wow! haha Thank you Maria!

      Verwijderen
  4. De nail art doet mij om de één of andere reden aan het heelal denken. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie combinatie zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****