Hunkemöller Sexy Nails - Emerald


Vond het zo leuk toen ik ontdekte dat Hunkemöller nagellak uit had gebracht. En toch haalde ik er nooit wat van. Ik had al zoveel en vond de kleuren vrij standaard. In de sale zag ik dit lakje, blauw met een soort groene shimmer, erg mooi!
Die ging mee, voor een euro. Heb er nog eentje voor een euro gescoord, een donkerblauwe. Die komt vast nog langs hier op NailTalk.
De groene shimmer kon ik niet echt op camera vastleggen; zo jammer is dat he! Maar goed, het maakt 'm er niet minder mooi door.





Het is zo'n vrolijk lakje! Gek genoeg na het aanbrengen van de topcoat kwam ie wel groener uit de bus.Alsof dat de shimmer 'omhoog' haalde. Leuk kleurtje voor een euro en dekkend in twee lagen.

Wat vind jij van Emerald?




21 reacties:

  1. Voor een euro een leuk kleurtje! En wist niet dat hunkemoller nagellak had?! Grappig. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk he? Had het al vaker bij de kassa zien staan. Maar voor een euro... meenemen!

      Verwijderen
  2. Mooi kleurtje! Ik wist ook niet dat Hunkemöller lakjes had. En voor die prijs een koopje natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De collectie van Hunkemöller is op eerste zicht niet echt spectaculair maar als je echt even goed naar de kleurtjes kijkt zitten er nog wel leuke tussen.
    Deze is zeker mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies, is inderdaad niet heel spectaculair maar deze vond ik er wel uit springen!

      Verwijderen
  4. Zeker een mooie kleur! Ik wist ook niet dat ze nagellak verkochten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit! Heb zelf nog nooit een lakje van de winkel gekocht omdat ik vaak denk dat het dan troep is maar het valt reuze mee zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is zeker geen troep! Al zal er vast misschien eens een misser tussen zitten.

      Verwijderen
  6. Ik wist helemaal niet dat zij nagellak hadde, mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleur!! Ik wist niet dat de hunkemoller nagellak had haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem16:47

    Ik wil niks van Honkemoller als die Silvie daar met poster hangt. Ik haat dat mens, ja erg ben ik.
    Maar goed het lakje is een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wist niet dat hünkemoller nagellak verkocht, erg mooi kleurtje ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I think it's a very pretty blue!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kleur blauw! Leuk, heb nog nooit nagellak gehaald bij de Hunkemöller ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kleurtje en je hebt echt prachtige nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Joh?! Hun ook nagellak. Vind het een erg mooie frisse kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oeh wat een tof kleurtje blauw! Wist niet dat zij ook cosmetica hadden, wat grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij ziet er goed uit! En toch zie je het groene shimmertje wel een beetje in een waasje erover

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****