Herome - City of Angels



Ik heb al tijden twee Herome lakjes staan waarvan ik nu niet zo goed wist wat ik daarvan moest verwachten. En zo kwamen ze eigenlijk steeds weer achteraan in de rij terecht. Maar City of Angels moest ik nu toch maar eens proberen... En vind 'm mooi!
Dit lakje is van de Glamorous USA collectie. Prachtig lakje, maar de dekking... meh. Met drie lagen heb je 'm dekkend. En drie lagen vind ik veel. Meestal pak ik zo'n lak daardoor niet snel weer.

Maar hier de swatches!






Wat een apart lakje! In feite is het een bruine lak, met paars, rood, groen, roze... Je ziet er allerlei kleuren in verborgen. Zeker wel een eye catcher. Vind 'm mooi!

Wat vind jij van City of Angels?



18 reacties:

  1. Hij is prachtig. Ik heb hem ook nog liggen, moet hem toch maar eens gaan dragen dan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa! Ben benieuwd naar je swatches!

      Verwijderen
  2. Wat een mooi bijzonder lakje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie, bijzondere lak zeg! Alleen erg jammer van de drie laagjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou inderdaad, niks aan. Pak 'm denk ik niet weer daardoor...

      Verwijderen
  4. Mooie swatches! Blij dat ik deze zelf ook heb gekocht (nog niet geprobeerd). Al heeft ie 3 laagjes nodig vind ik het m zeker waard. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is het ook waard ergens, maar 3 laagjes... dan moet je wel geduld hebben ;-)

      Verwijderen
  5. What a gorgeous shimmer this one has!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, this nail polish looks gorgeous :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van sommige lakjes vind ik het niet erg dat ze 3 laagjes nodig hebben. Deze is er één van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is ie ook, en toch denk ik dat ik 'm niet zo snel weer pak...

      Verwijderen
  8. Ik vind hem ook super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie glitters zitten er in de lak!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heel veel verschillende kleuren, maakt het echt een bijzonder lakje!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****