Golden Rose - Fruit Sherbet


Fruit Sherbet, mijn excuses. Ik denk in de twee jaar dat NailTalk nu bestaat, dit de derde keer is dat ik 'm laat zien... Ik heb er een nail art op gemaakt, maar geniet zo van deze kleur dat ik er foto's van heb gemaakt. Hope you don't mind...!
Ook zo fijn dat ie nog zo goed is; geen plakkerige, dikke lak! Nog steeds is ie dun en goed smeerbaar. Hij dekt in twee lagen en de glans is geweldig zelfs zonder topcoat.






Blijft toch een beauty he... Wauw! Oke, ik zal beloven 'm niet weer te posten en er in stilte van te genieten haha! De nail art komt gauw voorbij, so stay tuned!

Wat vind jij van Fruit Sherbet?





17 reacties:

  1. Ik vind hem echt prachtig! Hij staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kleur, zeker geschikt voor dit seizoen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A bit too coral for me - but it looks perfect on you!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Know what you mean! You love it or don't... Thank you Maria!

      Verwijderen
  4. Oh vind het een erg mooi kleurtje! Snap dat hij al een paar keer voorbij is gekomen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had 'm nog niet eerder gezien volgens mij. Hij is erg mooi! Van mij mag hij best nog vaker voorbij komen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw inderdaad een prachtig lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. it really looks like a sorbet;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi kleurtje! Het doet me denken aan een aardbeien sorbet yum

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is dan ook een heel mooie kleur;-) Laat hem dus gerust zo vaak zien als je maar wilt!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****