Fruity Gradient - Nail Art


Zoals beloofd na het laten zien van Fruit Sherbet van Golden Rose! Ik heb een gradiënt nail art gemaakt met drie kleuren. Dat had ik nog nooit gedaan, wel twee kleuren.
De witte kleur is van Saffron, helaas dekt ie niet zo goed. Heb nog twee nieuwe staan van W7 maar was te ongeduldig om die te zoeken; kon ze niet zo snel vinden. De groene kleur, die natuurlijk blauw lijkt op de foto, is van Maybelline, Urban Turquoise.





Ik vind 'm ook echt goed gelukt! Zoveel plezier van deze nail art gehad. Zo heb je de smaak weer te pakken! Ik hoop binnenkort een andere te maken met wat zachtere kleuren.

Wat vind jij van mijn Fruity Gradient?




10 reacties:

  1. Prachtige kleuren heb je gebruikt! Ik vind echt een mooie zomerse nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Vind 'm ook wel lekker zomers :-)

      Verwijderen
  2. Deze nail art doet me aan Koningsdag denken. Al kun je 'm nu ook prima dragen hoor! ;-) Ik vind het verloop van de kleuren zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja erg he? Helemaal niet over nagedacht toen ik 'm maakte. Dank je wel!

      Verwijderen
  3. Ja t is net de nederlandse vlag. Vind het kleurverloop heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik vind ze super leuk! Ik dacht meteen oooh leuk idee voor Koningsdag. Dus wie weet zie je hier wel een kopietje van op mijn blog. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer mooi gedaan meid, een geleidelijke overgang.. zo moet het!
    Ik wou dat ik zo handig was met nageltjes ... mss moet ik toch maar eens oefenen, maar ze zijn zo klein :(.
    Juist je fb geliked met mijn naam 'Leila' (anders tellen de likes niet op). Zou je hetzelfde willen doen bij onze pagina? facebook.com/leopardandlipstick *jeej*
    Zo kunnen we elkaar ook beter volgen.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****