Every day NailTalk


Even een keer heel wat anders. Wil je wat vragen.

Nu ik weer meer tijd aan mijn blog kan besteden en aan het maken van nail art en dergelijke, kan ik weer dagelijks, of om de dag een artikel online zetten. Dit zal ook zeker gaan veranderen in de toekomst, als ik weer ga werken dan haal ik dit gewoonweg niet.

Om 7 dagen in de week iets met nail art of swatches online te zetten is me wat teveel. Mijn vraag is; wat zouden jullie nog meer op NailTalk willen zien? Weet uit ervaring dat Inspiratie artikelen het goed doen; een artikel met leuke nail arts. Dus die hou ik er in! Maar wat wil je hier nog meer tegenkomen? En wat absoluut niet?

Edit: Misschien denkend aan recepten, foto's uit mijn leven, shoplogs.... etc. Of verzin zelf wat! :-)

Laat je ideeën aub in de comments achter. Dan ga ik brainstormen!

Alvast heel erg bedankt en tot gauw hier op NailTalk!


8 reacties:

  1. Heb je zelf niet iets waar je heel graag over zou vertellen/schrijven? Of een soort challenge met je zelf uithalen? Ik kan niet zeggen dat ik echt iets mis op je blog eigenlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inspiratie artikelen of een turorial/filmpje is ook erg leuk! En shoplogs vind ik ook erg leuk om te zien, nieuwsgierig he ;-)
    Verder mis ik eigenlijk niets op je blog, maar misschien een DIY-artikel?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Shoplogs vind ik ook altijd leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. shoplogs, persoonlijke foto's, outfits en reviews (van nagellak). ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. andere opvulling is altijd erg leuk, merk het bij mijzelf ook, shoplogs, mening, recepten, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er zijn heel veel leuke dingen te bedenken! Misschien kun je inderdaad wat persoonlijkere artikels plaatsen of over andere make-up producten?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou het erg leuk vinden om meer persoonlijke artikelen van jou te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. foto's uit je leven, shoplogs deze vind ik altijd wel leuk om te lezen of te bekijken

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****