Rimmel - Night Before


Als je foto's maakt van je gelakte nagels voor op een blog, Facebook of gewoon voor jezelf dan ken je dit probleem vast wel. Zo'n hele mooie lak, met een prachtige shimmer die gewoonweg NIET op camera is vast te leggen. In het flesje? Ja hoor, kom maar op. Op nagels?....not so much.
Nu heb ik geen spiegelreflex camera of iets dergelijk maar het is een goede camera. Dit lakje, Night Before van Rimmel, wil gewoon niet mooi op de foto. Grappige was dat ik het ook bij anderen zag op Instagram met dezelfde irritatie! Hij was namelijk verkrijgbaar bij de Action. Het is een donkerpaarse lak met een paars roze shimmer, echt prachtig.

De dekking vond ik niet zo. Ik hou er niet zo van als ik de nagel er nog doorheen zie. Dus drie lagen was wel nodig. Is mij eigenlijk net eentje teveel...

Foto's genomen door het hele huis, met verschillend lichtinval, brachten dit op. Enjoy :-D






De laatste twee zijn mooi he? Kon ik 'm eindelijk vastleggen. Het zijn lampjes die je kunt dimmen en nu stonden ze echt voluit. Ik vind het echt een heel mooi lakje. Maar omdat ie zo 'sheer' is en drie lagen nodig heeft weet ik niet of ik 'm zo snel weer pak. Misschien eens zien of ie ook mooi is als topcoat.

Wat vind jij van Night Before?




15 reacties:

  1. Oh, ik herken dat: shimmers zijn heel moeilijk vast te leggen. Daar baal ik dan ook altijd lichtelijk van, want je wilt je enthousiasme zo graag overbrengen op anderen...Ik vind het in ieder geval een hele mooie nagellak!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En zo is het precies! Je wilt het zo graag overbrengen! Gelukkig met de laatste twee foto's nog wel beetje gelukt.

      Verwijderen
  2. 3 lagen is idd vervelend..maar hij is zeker mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja is erg jammer..! Maar inderdaad erg mooi!

      Verwijderen
  3. Ah wow, op de laatste foto's vind ik hem echt heel mooi! Maar drie laagjes is wel erg veel, jammer is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die laatste 2 foto's zijn inderdaad geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa gelukkig toch nog gelukt!

      Verwijderen
  5. wauw wat een geweldige kleur paars! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij is mooi he? Vooral met het zonnetje :-D

      Verwijderen
  6. ik vind het een mooie kleur paars :D !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hij is echt super, super, super mooi! En wat een geweldige nagels hebt je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een bijzonder mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****