Rimmel - 380 Red Rock


Oh, rood. Waar ik eerst nauwelijks rood had, kan ik het nu niet laten om toch steeds weer rood mee te nemen. Zo ook deze van de Action.
Geen twijfel. En ik kan twijfelen...! Een diep rode lak van Rimmel, genaamd Red Rock. En wat een fles zeg!
En de glans is, zoals verwacht van creamy Rimmel lakjes, erg mooi. Kijk je mee?





Ik hou er van! Met twee lagen dekt ie volledig. Had alleen een nail hardener als basecoat gebruikt, misschien niet heel handig. Bij het verwijderen kwam ik erachter dat de rode lak nog al afgeeft... heb nu mooie rood gestainde nagels. Draag toch elke dag nagellak dus maak me geen zorgen, maar schrok wel even.

Wat vind jij van Rimmel's Red Rock?



10 reacties:

  1. I love this gorgeous, deep red!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Love it as well, and yes it a deep red!

      Verwijderen
  2. Wow, wat een prachtige kleur! Jammer van de stain, maar dat is toch vaak met dit soort kleuren helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat klopt, al verwacht ik het van sommige wel, van deze had ik het niet gedacht. Prachtige kleur he?

      Verwijderen
  3. Wat een grote fles(je) nagellak! Ik vind de kleur erg mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een toffe kleur rood!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Angelique, vind ik ook!

      Verwijderen
  5. So glossy and beautiful! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****