Kleancolor meets Pupa - Nails


Een bijzonder lakje, die holo van Kleancolor! Geeft eigenlijk elk lakje wel een speciaal effect. Ik heb 'm over Pupa 700 heen gedaan, eerst 1 laag en toen 2. Vond 1 laag nog niet genoeg effect hebben.
Eerst de twee foto's van 1 laag Kleancolor 230 Chuncky Holo Fuchsia over de donkergroene Pupa lak.



Gaaf he? Het geeft echt een holo effect, hoe je je nagel ook draait, elke keer veranderd de kleur weer. De groene lak van Pupa is wel veranderd in donkerblauw haha! De glitterlak van Kleancolor is rood van kleur, vandaar. Nu het resultaat met twee lagen!


Onderste hand 1 laag, bovenste hand twee lagen!




Dit lakje kan je denk ik over elke kleur heen doen. Het effect blijft gewoon prachtig! Mooie lak van Kleancolor.

Wat vind jij van deze combi?




15 reacties:

  1. Wat een mooie combo!
    Ik zou voor 1 laagje gaan, net iets subtieler.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vond ik nu net wat te weinig, 1 laagje hihi!

      Verwijderen
  2. ohhh, I love it! Chuncky Holo Fuchsia is epic!:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Ela! And yes, it is epic :-D

      Verwijderen
  3. Ik vind het echt een prachtige combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love how these two met - they seem to be the perfect pair :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes they do! And wondering what other polish will match with this holo!

      Verwijderen
  5. Oeh, ik denk dat ik deze ook moet hebben! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan ben ik zeker benieuwd wat voor creatie je gaat maken!!

      Verwijderen
  6. Oh wauw, met twee laagjes is hij echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk meisje om te zien, klinkt alsof ze heel positief in het leven staat! De krullen zijn ook leuk inderdaad. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja zijn gemaakt voor elkaar. Met 1 laagje eigenlijk al mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige combinatie, vind vooral de topcoat erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****