Kiko - Multi-Effect 08


Nailpolishheaven organiseerde een leuke winactie op Instagram, je kon kans maken op een Kiko multi-effect lakje en ik heb de blauwe gewonnen! Paar dagen later kreeg ik 'm binnen en het is een prachtige kleur!
Was ook wel benieuwd naar het tweede, het effect lakje. Maar eerst heb ik de blauwe op gedaan.





Beauty he? Kreeg er ook leuke reacties op Instagram. Hij is zo intens blauw! Het is een prachtige creme lak, die met twee lagen zeker helemaal dekt. Ik was benieuwd naar de effect topper en tegelijkertijd wist ik niet zo goed of ik dat al op wilde doen. Het leek me een vrij dekkende topper, die wel echt het mooie blauwe weg zou halen. Maar vooruit, moest toch proberen. En dat viel wat tegen... Op zich wel mooi hoor! Denk dat het ook een kwestie van smaak is. Geen topper meer voor mij. Maar die gewone blauwe, oh yes!


Nailpolishheaven, ontzettend bedankt voor deze lak! :-D

Wat vind jij van deze Kiko multi effect lakken?




18 reacties:

  1. Zucht.. Zwijmel... wat is het mooooooi! Ik ben blij dat jij er ontzettend blij mee bent (en nu ren ik naar boven want volgens mij heb er ik nog 1tje liggen hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha blij dat je er nog een hebt gevonden boven! Hij blijft mooi he...!

      Verwijderen
  2. Erg mooie kleur. Ik zou ook gaan voor zonder topper..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut! Heb 'm met topcoat op ook niet heel lang gedragen hoor. Vond het zonde!

      Verwijderen
  3. Nice combination, but I love the base polish a bit more than the topper ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha me too! I wrote that as well in Dutch, I prefer it without the topper!

      Verwijderen
  4. Wauw, erg mooi! Vooral de blauwe ja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. cool polish! I like both colors:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, prachtige combinatie van kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat een mooie knalblauwe lak! Die topper is ook wel aardig maar hij knalt meer zonder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi, bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik wilde ook graag bij jou een kijkje nemen en de eerste post is direct fantastisch. Ik ben gek op deze blauwe kleur. En je hebt prachtige nagels. Liefs, Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit lakje doet me denken aan de lakjes van Essence (inmiddels uit het assortiment). Wat een mooie kleur blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow wat een mooie polish :)

    Je nagels zien er super mooi en lang uit, en dit artikel is ook echt heel leuk om te lezen!
    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind die topper erover heen mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh, dat is echt wauw blauw! Ik vind dat effect trouwens erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****