Favoriete Instagrammers


Elke dag kijk ik naar foto's van nail art. Op andere blogs, op Facebook, op Instagram... En daar zijn een aantal die ik echt heel goed vind. Lees verder als ook jij deze prachtige nail arts wil bewonderen!
Ik zag de laatste dagen twee keer een nail art voorbij komen waar mijn mond echt van open viel. Vandaar dit idee om deze post te schrijven. Misschien ken je ze al en volg je ze al, geen idee, maar wil dit graag delen met je.

1.
Ze noemt zichzelf @lieve91 op Instagram, is 22 jaar en komt uit Slovenië. Ik vind de vorm van haar nagels prachtig en haar nail arts zijn werkelijk fantastisch!! Ze kan hele kleine schilderijtjes maken op haar nagels, ik ben d'r jaloers op... Dit is een screenshot van haar IG account.



2.
Zeker een aanrader, ook iemand die prachtige creacties maakt; Kristin. Haar accountnaam is @kgrdnr .
Onlangs heeft ze haar nagels meer ovaal gevijld, wat ik opzich wel een beetje jammer vind. Al heeft ze nog steeds prachtige nagels! Links bovenin op de foto zie je haar fantastische 'antique floral' nails, echt zo mooi! Ook echt een talentje. Ze is ook te vinden op YouTube. Zie foto voor info!



3.
Deze dame heet Kim en is ook echt goed. Haar accountnaam is @kimiko7878 . Heb eens gelezen dat ook zij zich laat inspireren door Robin Moses. Is ook wel terug te zien! Ze gaat als een speer en plaats bijna elke dag wel een nail art. Neem een kijkje, aanrader!


Dat was mijn top 3!
Kan je nog wel een aantal aanraden, die leuke nail arts maken en sommigen niet echt de credits krijgen die ze verdienen!

@infinitelypolished  - 15 jaar, prachtige nail arts. Die zou veel meer volgers moeten hebben!

@nailstorming - 23 jarige meid genaamd Gianna, veel volgers en heel veel lieve nail arts.

@tymaria78 - Een creativiteits bom! Drukke maar prachtige nail arts.


Wat vind jij van mijn top 3? En heb jij nog aanraders?





6 reacties:

  1. OMG, dat paradijs met die papegaai..! Dat is toch ongelooflijk..?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtig. Ik ga ze direct volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, ik ben ze meteen allemaal gaan volgen. Echt heel inspirerend allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet idd heel veel mooie nailarts voorbij komen op instagram

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah ik volg Lieve en Kimiko ook, beide echt prachtige nailarts! :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****