Essie - Vested Interest


Ik was verkocht toen ik 'm zag staan in de Etos. Met korting. Echt een kleur voor mij! En hoefde er dus ook niet lang over na te denken. De kleur is apart, hij is grijs maar ook groenig.
Dit is zo'n lakje waar ik trots op kan zijn en wel tig nail arts of wil maken om het steeds weer te dragen. Ik heb ook dit keer een nail art gemaakt. Met een nagel de saran wrap en studs. Maar nu eerst de swatches!





Ja, ik ben fan. GROTE fan. Prachtige lak! Hou NailTalk in de gaten, de nail art komt ook gauw online!
De glans is prachtig en de lakt dekt helemaal mooi met twee lagen.

Wat vind jij van Vested Interest?




17 reacties:

  1. Wat een prachtige kleur! Het merk Essie begin ik steeds meer te waarderen: het kwastje lakt prettig, fijne substantie en de houdbaarheid is top.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal mee eens! Het is gewoon goede lak!

      Verwijderen
  2. Niet mijn kleur maar het staat je super goed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige lak, ik hou wel van deze tint! Heb hem zelf ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kleur! Je hebt ook prachtige lange nagels :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel infnails, erg aardig!

      Verwijderen
  5. Mooie kleur, ook leuk voor nailart denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker leuk! Ik was gelijk al aan het brainstormen :-)

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Ja he? Hij is echt prachtig, staat op mijn favo lijstje!

      Verwijderen
  7. Gorgeous color and swatches! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw, thank you so much zebra nails!

      Verwijderen
  8. wow je nagels zien er prachtig uit!
    Zijn dit je natuurlijk nagels?, ze zien er echt super healthy uit!

    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****