China Glaze - Don't Make Me Wine


Als je me volgt op Instagram, dan heb je kunnen zien dat de swatches van deze post aldaar zijn gerepost door China Glaze. Wat een eer zeg, zo blij mee!
Ik zag op Instagram dat je je favo swatch van je China Glaze kon taggen met een hashtag en dan je foto dan misschien wel gerepost zou worden. Dat heb ik gedaan, niet met het idee van al die prachtige foto's die ik dagelijks voorbij zie komen, dat ik daar uitgekozen zou worden. Ik open mijn Instagram en het leek alsof er een bom was ontploft! Vele reacties op de repost en nieuwe volgers. Geweldig, ik was echt enorm blij!
Dit is de repost, deze staat voor altijd bewaard op mijn laptop.


En zoveel likes, echt gaaf. Heb deze foto bij mijn salontafel gemaakt met mijn IPhone 4, niet slecht toch?
Ook met mijn camera heb ik foto's gemaakt, toch niet zo mooi als deze. Maar hier de foto's!






Het is zo'n ongelofelijk mooie lak! Absoluut een favoriet! De kleur is zo intens. Hij dekt in twee lagen en met een goede topcoat (ik gebruik er nu eentje van Sally Hansen), blijft ie bijna wel een week zitten.
Deze beauty ga ik zeker vaker dragen!

Wat vind jij van Don't Make Me Wine van China Glaze?



22 reacties:

  1. Oh ja dit vond ik zo;n mooie kleur! En gaaf dat CG hem geliked en gerepost hebben! :)
    Ik gebruik trouwens een basecoat en ook een topcoat van Sally Hansen, heel goede producten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut, Sally Hansen is ook goed! Ga snel door mijn topcoat heen trouwens, ga weer dezelfde halen.

      Verwijderen
  2. Echt tof de repost! Prachtige kleur en het zit er zo netjes op, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleur! Je nagels hebben een mooie vorm.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Cindy! Deze lak is echt de mooiste uit de collectie denk ik :-)

      Verwijderen
  4. Wat gaaf dat China Glaze hem gerepost heeft, je swatches zijn ook altijd prachtig. Word ik toch wel een klein beetje jaloers van, haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief Kelly! Dank je wel! Voelde me ook echt vereerd!

      Verwijderen
  5. Geweldige kleur en zo ontzettend gaaf dat CG je foto heeft ge-repost.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa! Je had het vast meegekregen op IG!

      Verwijderen
  6. Don't Make Me Whine is one of my favorites from this collection, I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I looked at YOUR swatches before making my wishlist :-D

      Verwijderen
  7. Oeh la la, wat een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kleur is eigenlijk niet zo heeeel erg mijn ding, maar op jouw prachtige nagels ziet 't er wel super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En terecht! Hij staat je echt super mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous nail polish and photos! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een super mooie lak en je swatches zijn fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw wat kan je prachtig lakken en je hebt mooie nagels hoor! #jaloers

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****