Channing in Japan - Nail Art


Vind het altijd een leuk design om te maken. Of het nu blaadjes zijn of bloemetjes, blijft leuk.Vooral als ik maar lekker pietje precies kan priegelen, dan ben ik blij!
Ik heb deze nail art gemaakt op Channing van Zoya. Gewoon met acrylverf, geen nagellak verder aan te pas gekomen. Mijn nieuwe favo kwastje, water en een dot zwarte verf. Vond het eindresultaat wel wat Oosters!
Kon moeilijk kiezen tussen de foto's, dus het zijn er wat meer.







Picture overload!! Wat vind jij van deze nail art? I'm lovin' it!!



18 reacties:

  1. Oh deze is echt prachtig! Fijn zo lekker veel foto's! Echt een hele mooie nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Well, you are not alone - I definitely am loving it too!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha thank you Maria, that's a compliment coming from you! :-D

      Verwijderen
  3. Oh wauw, deze zijn prachtig. Echt heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Leuk dat je weer eens komt kijken! Dank je wel Malou!

      Verwijderen
  5. Ik ben onder de indruk! Wat is deze nail art prachtig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah heel gaaf, voor mij nooit genoeg foto's van nailarts hoor ;)
    Vind hem erg oosters, doet mij aan een Chinees restaurant denken, echt heel mooi en netjes gedaan! En Channing Tatum zwijmel..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dus meerdere foto's geen probleem, mooi dat ik dat weet :-D Soms kan ik gewoon niet kiezen. Vind 'm ook Oosters. En Channing...ja... ik zwijmel mee.

      Verwijderen
  7. oh wauw dat heb je weer gaaf gedaan meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind m gaaf! Kom maar op met die foto's hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De lak is al prachtig maar met de nail art is het echt heel spectaculair!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief van je Soraya, dank je wel!

      Verwijderen
  10. Heel leuk, ziet er inderdaad erg Japans uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****