Vamp studs - Nail Art


Vampsterdam van OPI blijft gewoon fantastisch. Zo'n mooie kleur! Ook echt een winterse kleur. Via Ebay heb ik studs besteld, ronde dit keer.
Ik kan je zo niet zeggen meer wat het heeft gekost maar ik denk nog geen euro. Een heel zakje vol studs!


Ik wil er graag wat mee doen en Vampsterdam leent zich uitstekend voor zo'n classy, easy en elegante nail art. Jammer genoeg was het vrij donker buiten. De foto's heb ik dus enigszins verlicht met het foto bewerkingsprogramma. Kijk je mee?






In eerste instantie heb ik ze op mijn natte nagellak geplakt en zo bleven ze wel eventjes zitten. Met de nadruk op eventjes. Ik verloor steeds meer studs en vond ze terug op de grond, bank en bed haha! Dus toen nogmaals de studs er op met een druppeltje topcoat en ze zaten als een huis! Natuurlijk kun je ook nagellijm gebruiken.

Wat vind jij van deze nail art?






19 reacties:

  1. Heel leuk. En wat is Vampsterdam een mooie kleur he! Ik denk dat ik hem vandaag ook nog eens ga opdoen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was niet moeilijk kiezen toen ik deze dag staan, echt een beauty!

      Verwijderen
  2. Right now I sit here wondering why I didn't buy Vampsterdam - it's gorgeous!!
    I like this simple yet very elegant nail art :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeah, why didn't you?? :-P It is gorgeous! Thanks Maria

      Verwijderen
  3. Wat een fijne donkere kleur en die studs maken het echt heel erg stoer! gaaf :D En mag ik je nagels hebben haha, ze zijn echt super zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha wat lief Maaike! Ben ook wel blij met mijn nagels :-)

      Verwijderen
  4. heel mooi..ik heb ook een vergelijkbaar lakje van OPI (blijft ook favoriet) --> everymonth is oktoberfest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, hij doet me denken aan Burgundy van Barry M!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb de swatch opgezocht en inderdaad, heeft er wel wat van! :-)

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****