Valentine 2014 - Nail Art


Tja, eigenlijk zou ik het niet meer doen. Valentijns nagels. Heb er niet zoveel mee! Maar deze lak vroeg er toch om... En dus toch maar aan de slag..
Ik heb eigenlijk alleen een dottingtool gebruikt en de lakjes die je op de foto ziet. Waar denk je aan met Valentijn, toch hartjes. And so I made some.




De doorslag gaf de leuke reacties die ik kreeg op Instagram van deze nail art. Dus dan toch ook maar hier laten zien :-) Dat waren mijn Valentijns nagels voor 2014. Dan volgend jaar ook maar weer haha!
Happy Valentinesday lieve volgers!

Wat vind jij van mijn valentijns nail art?





22 reacties:

  1. Ahw super schattig!
    Rood staat je heel erg mooi trouwens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik hou ook zo van rood!

      Verwijderen
  2. Super leuk gedaan! Die stipjes zijn geweldig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel leuk uit! Ik mis mijn Instagram *boehoe en mijn smartphone natuurlijk ;) Komend weekend hoop ik een nieuwe te kunnen bemachtigen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het ook voor je meid! Hopelijk zien we je gauw weer op IG!

      Verwijderen
  4. Heel mooi gedaan!! Die hartjes zijn goed gelukt zelf kan ik jammer genoeg niet zulke mooie hartjes maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve nail art..jij ook happy valentine..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, wel lief he ;-) Dank je meid!

      Verwijderen
  6. oeh dat heb je leuk gedaan! Fijne valentijn meis, leg je zelf maar lekker in de watten <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je meid, hopelijk ben jij ook in de watten gelegd door je vriend!

      Verwijderen
  7. Mooi gedaan, leuk dat alle nagels anders zijn, maar door de kleurtjes past het toch weer allemaal goed bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****