Nail art Inspiration - Valentines Day!


Valentines Day is around the corner. Ik heb wat mooie nail arts verzameld!
Behalve hartjes weet ik nooit zo goed wat met Valentijn te doen als het op nail art aan komt. Vorig jaar heb ik best wel foute nail art gemaakt met folie, hartjes en knalroze lak haha! Gezien mijn nail arts niet echt inspiratie geven, hier een verzameling die misschien wel ideetjes geven! Have fun!


Mijn eigen nail art van vorig jaar :-)
















Wat zijn ze mooi he? De laatste foto is van Badgirlnails, ik volg haar op Instagram en ze maakt echt prachtige nail arts en foto's. Alvast een hele fijne Valentijnsdag, geniet er van!

EDIT: Ik heb toch nog een Valentijns nail art gemaakt, al te zien op Instagram! Zal deze ook hier gaan posten :-)










11 reacties:

  1. Ah die vogeltjes op een tak is wel erg cute! Die ga ik eens namaken, ooit, denk ik haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, die decals die Badgirlnails en Nailstorming hier hebben gebruikt heb ik ook laatst toegestuurd gekregen, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voorbeelden!n Zo'n hartslag is ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave inspiratie! Die snoephartjes en de hartslag zijn mijn favoriet :D Wat heb je trouwens een ontzettend leuke blog, ik ben je gaan volgen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute, vooral die met de vogeltjes! Die van jou is ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuke nail-arts!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie nailart-inspiratie! Ik ben zelf ook erg fan van nailart, je hebt een leuke blog! Die hartslag nailart heb ik al wel eens voorbij zien komen. Ik ben van plan dat ook een keer te maken!
    x Isabela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whuuut ik typ gewoon mijn eigen naam verkeerd -_- *Isabella dus hahah

      Verwijderen
  8. zitten super leuke tussen zeg! Al vind ik die van jou ook errug tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, die met die vogeltjes is ZO schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****