Little Flower - Nail Art


Dit keer echt een simpele nail art die snel klaar is! Al you need is nagellak, dottingtool en een kwastje. Aan de slag!

Ik heb een van mijn OPI's favorite uitgekozen; Thanks a Windmillion als ondergrond. Met een lang dun kwastje heb de strepen gemaakt met Beige Boheme van L'Oréal. Met een dottingtool de kleine bloemetjes met Vampsterdam van OPI en witte stipjes met White and Seek van Catrice.





Vind het een lieve en leuke nail art geworden! En zo makkelijk te maken!
Wat vind jij van deze nail art?



19 reacties:

  1. oeh wat een leuke combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kleurtjes passen wel leuk bij elkaar he? Hou van deze kleuren, ook qua kleding.

      Verwijderen
  2. Wat mooi! Dit is voor mij niet zo makkelijk haha, maar wel heel leuk om een keertje te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou het leuk vinden je creatie te zien als je 'm gaat proberen!

      Verwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan meis! Vind je kleuren erg mooi uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simpel? Ik vind het echt heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh heel mooi en vrolijk. :) Denk niet dat ik dat zo mooi zou kunnen hoor! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I feel spring in this design! :) So pretty!

    BeantwoordenVerwijderen


  7. Beautiful, delicate and delicious :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, zo lekker vrolijk, ik vind de combinatie van kleuren ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****