Glitter Duo- Nails


Een leuk lakje van Safari! Ik had 'm al eens eerder gebruikt, maar vond 'm toen niet zo heel leuk. Kwam misschien ook omdat ik deze over een beige lakje heen deed. Maar in combinatie met deze blauwe van H&M (zie hier swatches!) vind ik het erg leuk geworden!
Ik heb 1 laag van de Safari lak aangebracht. Die overigens geen naam heeft jammer genoeg! Hij lijkt er niet op, maar het is een beetje hetzelfde idee als de Confetti topcoat van L'Oréal. Kijk je mee?





Nog mooier dan ik in gedachten had. Hou hier van! Effect is niet heel groot, maar vind het erg mooi. Zitten zwarte en zilveren glitter in deze topcoat, die het extra feestelijk maken.

Edit: Ik werk eigenlijk altijd vooruit en gelukkig heb ik nog artikelen staan! Heb namelijk een ontsteking in mijn schouder en daar ben ik wel even zoet mee. Dus naast oefeningen en rust is het echt kijken en aanzien of ik mijn nagels kan doen ;-) Maar voorlopig komt er nog wel wat online hoor, no worries.
Fijn weekend allemaal!

Wat vind jij van dit glitter duo?





7 reacties:

  1. leuke combinatie.
    beterschap en sterkte met je schouder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje wat vervelend meis :( Beterschap! Wel een leuke combinatie dat donkere met glitters, hou ik wel van

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bah wat naar van je schouder, sterkte! De combinatie van lakken vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige combi! Mooi dat de glitters zo klein zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****