Artsy! - Nail Art


Hmmm ja, verzin maar eens een naam voor deze nail art. Elke nail art geef ik een naam, sommigen liggen voor de hand, anderen zoals deze denk ik ??. Dus Artsy dan maar. Het doet me denken aan bepaalde kunst.
Wilde weer eens compleet wat anders. Iets lichters, iets vrolijker, iets met een sponsje... Mijn nagels heb ik eerst wit gelakt met het Saffron lakje. Twee lagen had ik nodig! Het is geen fantastische witte lak maar beter heb ik op het moment niet! Daarna heb ik met een sponsje de kleurtjes aangebracht.
En met een dun kwastje wat tekeningetjes gemaakt met acrylverf. Had niet echt wat in mijn hoofd dat kwam naarmate ik bezig was.







Ik vind 'm zo leuk geworden! Het gepriegel met mijn linker op rechterhand was wel erg lastig. Ben rechts! Maar word wel steeds beter. Wil even goed worden met mijn linkerhand! Na deze nail art had ik wel goed nekpijn zeg, iets te lang voorover gezeten. Heb prima ogen mits die gecorrigeerd worden met lenzen, maar voel toch de behoefte om zo dicht mogelijk die nagel te hangen.
Wat vind jij van deze Artsy Nail art?



24 reacties:

  1. hey, wat een leuke nail art zeg! Lekker vrolijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat was precies de bedoeling! Dank je wel Vera!

      Verwijderen
  2. Heel erg mooi! De kleuren passen ook zo goed bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooi nailart zeg! Heel vrolijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leeuuk! Wat een gezellig ontwerp. Zonder de krulletjes had het ook mooi gestaan, denk ik. Maar zo is ie wel heel vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was ook leuk geweest, maar had echt nail art kriebels. Dank je wel Nakaya!

      Verwijderen
  5. Doet me aan de lente denken, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was precies mijn bedoeling, lekker vrolijk en zonnig!

      Verwijderen
  6. Heel mooi gedaan! En ook een goede kleuren combo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh zo cute met die pastelkleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lieefff!! Mooi gedaan hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw creatief meid! Heel mooie pastelkleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe zo mooi? Gewoon prachtig!!!!!! Als naam ja.... Moet we. Een komen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sorana! Erg lief :-)

      Verwijderen
  11. Wauw wat is het leuk geworden, alleen dat ombre effect al! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh wauw, dat heb je weer amazing gedaan lady! mooie kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief Angelique, dank je wel!

      Verwijderen
  13. Beautiful decorations :) You have amazing ideas.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****