H&M Blue - Nails


Hoi! It's NailTalk time! Heb weer een beetje energie en wilde dolgraag weer eens wat schrijven voor op de site. Dit lakje heeft geen bijzondere naam, Blue. Het lakje is van H&M, al vrij oud en vaak gebruikt.
Ik heb 'm al eerder geswacht. Ik herhaal niet heel vaak swatches, maar soms zijn er van die lakjes die je dan weer op doet en denkt...wauw... Dat wil ik delen! Dit is er zo eentje.





Vind de shimmer in dit lakje zo mooi! Het is geen holo glitter, maar een mooie zilveren shimmer die het net een specialer lakje maakt. Ik dacht ineens aan een topcoat van Safari, een soort glitter topcoat. Stay tuned, die laat ik ook gauw zien hier.

Fijn dat je nog steeds NailTalk volgt! Als je op de hoogte wil blijven van alle nail arts die ik maak; ik ben het actiefst op Instagram (klik om mij te volgen). 

Wat vind jij van deze lak van H&M?





23 reacties:

  1. Wat een prachtig lakje, de shimmer die erin zit is erg mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat maakt het ook echt een mooi lakje!

      Verwijderen
  2. Mooi lakje, doet me een beetje aan een jeans denken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi! Dat was nog niet in me op gekomen maar je hebt gelijk!!

      Verwijderen
  3. Wauw wat een prachtige shimmer zit er in deze lak zeg :O

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dat voor een H&M lakje, mooi he?

      Verwijderen
  4. Oh wauw, deze is mooi zeg. Ik ben trouwens strontjaloers op je nagels.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dank je wel Lisanne en wat leuk dat je een reactie achterlaat!!

      Verwijderen
  5. Hihi, spijkerbroek was ook het eerste wat in mij opkwam. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo die is erg mooi! Ik koop eigenlijk nooit lakken bij H&M, zou ik eens wat meer moeten doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ze hebben zo af en toe echt wel leuke lakjes!

      Verwijderen
  8. wat een prachtige nagels! dit is een mooie kleur lak.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb je genomineerd voor de liebster award! morgen vind je op mijn blog de regels!
    lovewithessie.blogspot.com
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****