Birthday nails! - Nail Art


Afgelopen vrijdag, 10 januari, ben ik 32 geworden. En wat heb ik een leuke verjaardag gehad! Ben zeker niet vergeten. En dit waren mijn verjaardags nagels :-)

Ik ben begonnen met het lakje Marine Blue van Rimmel, gekocht bij de Action. Prachtige lak! En wat een enorme fles haha. Dekking is goed, met twee lagen is ie het mooist.




Daarover heen heb ik een lak van Gabrini gedaan; een hele mooie glitter lak die ik gekocht heb op Kreta vorig jaar. Had 'm nog niet gebruikt maar wauw, hij is prachtig.


Je creëert een soort 3d effect als je deze over een lak heen doet. Vervolgens ben ik bloemetjes gaan maken op mijn nagels. Degenen die mij volgen op Instagram hebben gezien dat ik een cigaretten doosje heb versierd met acrylverf. Was een goede oefening om de bloemen later op mijn nagels te maken!

Hier het eind resultaat! Vandaag heb ik ze er af gehaald, toch een dikke week gezeten. Hope you like it!





Erg leuk om te maken en was blij met het resultaat! Wat vind jij?



23 reacties:

  1. Erg leuk! En natuurlijk nog gefeliciteerd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan! Nog een late gelukkige verjaardag :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn erg leuk! En wat een mooie combi van kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat is dat lakje van Rimmel mooi! Echt een prachtige kleur.
    En je nailart is natuurlijk prachtig zoals altijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw een prachtige nailart en nog gefeliciteerd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd!! Wat is Marine Blue mooi hè! Heel mooi gemaakt die bloemen, het lijken wel stickers zo strak!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is zeker mooi! Blij dat ik 'm heb gehaald bij de Action. Dank je wel!

      Verwijderen
  7. Geweldig die combinatie en die bloemetjes! Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A belated happy birthday - and I love the mani you wore - it is so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super schattig!! Echt heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Happy belated Birthday! :)
    Super cute manicure! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan! Nog gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel erg mooi! en nog gefeliciteerd! :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie look je wordt er zo vrolijk van :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****