Winter! - Nail Art


Hi! Hier ben ik weer eventjes. Wil graag een winterse creatie met jullie delen! Heb erg veel lol gehad om de sneeuwpoppen op de ringvinger... Die kijken niet heel blij haha!

Een lachende mond paste niet meer dus heb alleen de ogen en een wortel neus toegevoegd aan de sneeuwman. Winter Wonderland met al die sneeuw! De temperaturen zijn aan de hoge kant voor de tijd van het jaar, dus laten we hopen dat we de sneeuw nog even buiten de deur houden.

Heb links en rechts op de foto gezet, wilde beide handen graag laten zien.






En, wat vind jij? Heb jij al een winterse nail art gemaakt?
Zoals ik eerder schreef is er het nodige veranderd in mijn leven, namelijk werk. En dit komt bij mij nu eerst even voorop te staan. Moet er nog een balans in vinden! Wel zal ik eerder, als ik een nail art maak, die op Instagram zetten. Een blog is toch bewerkelijker; je moet een artikel maken, tekst maken, foto's bewerken... Dan is Instagram een stuk makkelijker en sneller. Dus volg me daar en zo blijf je op de hoogte :-)

Klik dit icoon om direct naar mijn Instagram account te gaan!

 Instagram

Alvast hele fijne feestdagen lieve volgers! Ik heb nog een leuke winterse nail art in het verschiet, dus die komt denk ik volgende week online.



9 reacties:

  1. wauw, echt superleuke nail-art.! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zo knap dat je op beide handen zo'n gedetailleerde nail art kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super cute die nail art!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Die kleur van OPI staat zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een coole nail-art :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****