Sally's Leopard - Nail Art


Ik vond het weer tijd voor leuke leopard nagels! Zo veelzijdig en leuk om te maken. Dottingtool en verschillende lakjes en there you go.
Ik heb drie lakjes gebruikt zoals je op de foto ziet; een zwarte van Pieces, All Tied Up van Essie en Fairy Teal van Sally Hansen. (klik op de links voor de swatches!) Verder een dottingtool en dat was het.





De stud die op de middelvinger zit heb ik via ebay besteld. Heb zo'n 100 studs besteld van die grootte voor ik geloof 1 of 2 euro. Vind ze leuk en wil en graag vaker wat verwerken in een nail art.

Wat vind jij van deze leopard nails?



12 reacties:

  1. Ah heel leuk gedaan meis! Vooral de combinatie van de kleuren vind ik echt heel leuk gekozen.
    Succes met werken komende week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt heel mooi!! Je bent zoooo goed met nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super! Zoals altijd ook weer een mooie kleuren combinatie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WRARRRRR ;) Ik vind ze erg goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend gaaf gedaan weer! Leuke kleuren en die 'afwijkende' nagel past er super bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave combinatie!! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg mooie nail-art.! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie nail art! Prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****