Happy holidays!



Lieve volgers,

Bedankt voor alle leuke en lieve reacties die ik heb gekregen dit afgelopen jaar! Hoewel ik de meeste niet ken in real life, heb ik wel een enorm leuk contact met mensen door mijn blog. Via Twitter, via Blogger, mijn Instagram account die loopt als een trein en mijn nailtalk facebook pagina.
Ik heb lieve mensen om mij heen, zowel vrienden als familie waar ik mij vaak gelukkig mee prijs. En daarnaast dus ook mijn online vrienden, die meeleven en waar ik af en toe leuke gesprekken mee heb.
Dat doet mij goed! En hoewel ik niet echt actief meer ben op NailTalk, hou ik mijn blog wel en probeer ik zo af en toe wat meer te posten. Zodra ik naar mijn idee wat meer balans heb gevonden in mijn leven pak ik het zeker weer op.

Volgend jaar, 10 januari ben ikzelf jarig en NailTalk.nl ook! Ik word 32 jaar en NailTalk 2 :-)
Geen idee of het gevierd kan worden hier, daar moet ik me nog even in verdiepen. Lijkt me wel leuk wat te organiseren voor mijn "online" vriendjes en trouwe volgers hier.

Voor nu wens ik jullie allemaal hele fijne feestdagen en een heel gelukkig en vooral gezond 2014! 
Geniet er van en tot gauw hier op NailTalk!



6 reacties:

  1. Happy holidays! :D En ga zo door he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merry Christmas to you too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne feestdagen! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieverd ook jou wens ik hele fijne dagen, lekker van genieten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy holidays to you too! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****