Bohemian Hearts - Nail Art


Kun je je dat beige lakje van L'Oreal nog herinneren wat ik laatst liet zien op NailTalk? Heb daar een geinige nail art op gemaakt. Hoe mooi het lakje ook was, vind dat soort kleurtjes toch vaak wat saai.

Met het confetti lakje van hetzelfde merk, een dottingtool en een zwarte lak van Pieces maakte dit plaatje. Simpel en erg leuk!






En, wat vind je er van? Ik vind het erg leuk geworden met die hartjes! En het is makkelijk te doen. Ga maar eens Googlen op hoe je makkelijk een hartje maakt met een dottingtool, iedereen kan dit.

Ik heb nu mijn derde week werken achter de rug. Ik merk dat ik minder focus heb voor nailtalk omdat ik mij graag wil concentreren op werken en rust. Zo af en toe zal ik wat online zetten! Hopelijk blijf jij, als lezer, hier komen en reacties achterlaten! Fijn weekend allen :-D



19 reacties:

  1. Dag Miriam, het is weer prachtig geworden...! Dit is één van die blogs waar ik met plezier kom en waar ik inspiratie opdoe. Niet dat ik het altijd in daden omzet, maar dat terzijde ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk gedaan weer hoor..enne...ik blijf wel komen...weet hoe t is met werken..heb er ook veel minder tijd voor dan ik zou willen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die hartjes zien er erg goed uit, netjes joh! Leuke nail art weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig! Ik vind hem weer erg leuk geworden! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig die hartjes!! Mooie kleuren ook zo samen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, deze is echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, wat mooi gedaan! Ik dacht dat je die hartjes met stamping had gedaan en was al aan het zoeken naar welke image plate je hiervoor gebruikt had ;) Maar nu ga ik eens googlen voor hartjes haha. Erg mooi!
    En succes met werken, ik blijf wel komen hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat is dit een prachtige nail art! En ondanks dat je niet met regelmaat blog en je tijd voor jezelf neemt blijf ik hier gewoon komen! Ik vind je creaties immers altijd tof om te zien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahh, die hartjes zijn cute :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die hartjes zijn zo cute!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is really pretty, and it's very interesting to look at!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk geworden! Dat confetti lakje staat ook erg mooi over deze kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lettie21:39

    Mooi! Natuurlijk blijven we komen. Heel veel succes met evenwicht vinden in werk en rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oeh onwijs leuk gedaan! Mooie ondergrond kleur vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat leuk en creatief! Ik vind het er echt tof uitzien :) Geniet van je rust pakken!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****