Wishlist!


Het werd tijd voor een wishlist. Je hebt van die lakken waarvan je de swatches ziet en denkt JAAA die wil ik! Of je ze kunt betalen is een ander verhaal, maar sla ze wel op voor een leuke wishlist. Een mens moet wat te dromen hebben toch?
Ik heb al een hele gave collectie lakken. Een Ikea kastje vol met allerlei merken en kleuren. En ik hou van nail art maken dus ik heb meer dan genoeg om steeds weer uit te kiezen! Maar een wishlist heeft elke nagellakliefhebber denk ik, so here's mine!



Sommige dingen blijf ik ook gewoon van dromen hoor, want ondanks ik het geld zou hebben eventueel, zou ik nog sommige bedragen echt niet uitgeven aan nagellak.

1. Een lakje van Deborah Lippmann, "I'm Not Edible" € 19,99 bij Boozyshop.

2. Sensationail lakjes! Ik heb onlangs een Sensationail pakket gewonnen bij www.beautynl.nl en en daar onwijs blij mee! Zit 1 lakje bij en zou er wel meer willen. Vind ze bijna allemaal wel erg mooi! Tussen de €15,-  en de € 20,-  bij verschillende winkels verkrijgbaar.

3. The New Black, Ombre Waves. Ik heb nog niks van dit merk. De potjes moeten erg klein zijn lees ik overal. Maar wel leuk om zo'n collecte te hebben! En hou van deze kleurtjes!
Op de site van The New Black kost deze € 29,95.

4. PicturePolish nagellak, echt een must have! De donkerblauwe "Hope" met enorm veel kleine holografische glitters, € 13,00 bij PrettyPolish.nl.

5. Weer een PicturePolish lakje en vind deze zo bijzonder! € 11,50 bij dezelfde winkel als de andere.

6. Een OPI lakje, a gorgeous one! Hij heet "Lost on Lombard" en is van de San Francisco collectie. Verkrijgbaar voor € 14,25 (adviesprijs). De rest van de collectie is trouwens ook prachtig!

7. The New Black Typography- Weekly Journal (er zijn 3 verschillende), leuk om newspaper nagels mee te maken! Gegarandeerd succes met dit setje. Kost € 24,95.

8. Nog een lakje van Deborah Lippmann, Laughing to the Bank. Erg mooie donkergroene lak! Heb swatches gezien en I love it! Wel wederom prijzig, € 19,99.

9. Ooohh ik had deze geloof ik ook op mijn vorige wishlist... Hij is prachtig! Een holografische rode lak van AEngland, echt stunning. Verkrijgbaar bij Enchantra voor € 9,95.

10. "Jade Is The New Black" van OPI. Zo'n mooie, warme kleur! Dit is een wat ouder lakje, dus qua prijs durf ik ook niet te schatten. Ik zou 'm op Ebay tussen de € 8 en de € 10,- kunnen aanschaffen.

11. Een lakje van China Glaze, "Life is Rosy". Hoe ik daar op kom? Zag de swatches voorbij komen op een leuke blog, ByChristiana. En zo'n mooi roze kleurtje heb ik echt een zwak voor. Bij PrettyPolish verkrijgbaar voor € 5,95.

12. Laatste setje van The New Black, "Seine". Zulke leuke kleurtjes! Verkrijgbaar op de site van The New Black voor € 32.95.

13. Last but not least! Ik kwijlde bijna bij deze collectie, zag de swatches voorbij komen op Instagram en dacht bij allen, wauw! Deze lakjes zijn van de winter collectie 2013 van Essie. Essie lakjes verschillen wel wat qua prijs, maar reken zo rond de €10,- tot € 12,-. Swatches vind je nu op Beautylab!

Dit was het... Leuke wishlist toch? Wie weet kan ik er nog eens eentje aanschaffen :-) Welke zou jij kiezen voor je wishlist?



7 reacties:

  1. Jade Is The New Black van OPI vind ik erg mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie wishlist! Vind de lakken van PP ontzettend mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie lakken...zijn een heleboel bij die ook wel op mijn wish list zouden kunnen... Heb deze week toevallig het paarse ombre setje gewonnen van the new black

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, het is in ieder geval duidelijk dat je héél graag verrast zou willen worden met een nagellakje;-) Ik vind de eerste het allermooist!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****