White Witch - Nail Art


Wat een enthousiaste reacties op mijn swatches van het Only You lakje Sexy Witch! Het is ook een erg mooie en bijzondere lak met die shimmer.
En wie houdt er nu niet van paars :-) De vrouw die me dit lakje verkocht verzekerde mij kwaliteit voor toch een relatief budget lakje van de Ici Paris XL. En ze had gelijk. Ik heb een makkelijke nail art gemaakt!
Dit is wel iets wat iedereen kan doen met welke lak dan ook.

Met het Essie lakje All Tied Up (klik hier voor de swatches!) heb ik een golvend patroon gemaakt op de lak, ongeveer over de helft van de nagel. Op de lijn heb ik met de witte W7 lak witte stipjes gemaakt. Ook de bloem heb ik gemaakt met de witte lak met behulp van een dottingtool. Met de zwarte Pieces lak de middenstip en verder met de zilveren striper van Janet wat streepjes om de bloem heen en een aantal stipjes. Easy peasy en resultaat is leuk!





Zo makkelijk en toch zo leuk! Met een dottingtool kun je wat dat betreft zoveel dingen doen... Heb heel lang gewerkt met cocktail prikkers maar uiteindelijk toch dottingtools aangeschaft. Zo veel handiger. Ik vind het een vrolijke nail art, heb jij wel eens zoiets gemaakt?

Fijn weekend lieve volgers!

Wat vind jij van deze nail art?



11 reacties:

  1. Mooi..!! :-) Ik vind de stipjes in het midden een mooie afscheiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah heel leuk gedaan! Mooie combinatie van kleuren :)

    Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk weer...en is t echt zo simpel?? ben bang dat ik dit zelfs niet kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf gedaan, het bloemetje vind ik erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals altijd ontzettend leuk gedaan!
    Ik zag de foto's en dacht 'die Essie moet ik hebben', maar All Tied Up heb ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk gedaan!! Mooie kleuren zo samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, this is so pretty, well done Miriam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw heel moooi! p.s je bent de winnares van de winactie!! zie de blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****