Skinfood - VI408


My very first Skinfood lakje. Via Ebay aangeschaft. Vind alleen de flesjes al echt zo mooi! Dat de inhoud dan ook nog mooi is...
En dat is ie. Het is een paarse lak met blauwe en rode glitter/ shimmer erin. Hij lijkt op de foto's meer blauw en de shimmer was moeilijk vast te leggen. Maar ik heb mijn best gedaan, gelukkig hielp het zonnetje wat.







Oke, oke, een overload aan foto's maar kon niet goed kiezen. Ik vind het echt een prachtige lak! Door de blauwe glitter lijkt ie meer blauw op de foto. Vond het zeker niet onderdoen aan de andere lakken die ik gebruik qua kwaliteit! Skinfood heeft dunne kwastjes, maar lakt prima. Droogtijd gemiddeld en mooi dekkend met twee lagen. Voor dit lakje betaalde ik 3,59 dollar, inclusief verzendkosten, omgerekend 2,63 euro. Zeker de moeite waard!

Wat vind jij van dit Skinfood lakje?



16 reacties:

  1. Mooi! Bij welke verkoper als ik vragen mag? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik heb 'm bij deze koper gekocht: http://www.ebay.com/usr/biz-inside

      Verwijderen
  2. Dat is best een koopje! Inderdaad leuk flesje en mooie kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig lakje, gaat in mijn watchlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi flesje, prachtige lak en leuke prijs! Ik ga ook een op jacht denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi lakje voor een mooie prijs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtig lakje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wauw, heel erg mooie kleur zeg! Ik kende dit merk nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooi lakje is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi lakje! :-) Lijkt een beetje als de hemel vol met sterren

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****