Rimmel - 625 Sir, Yes Sir!


Sir, yes sir! Wat een ontzettend leuke naam heeft Rimmel bedacht voor dit mooie, paarse lakje. Ik heb nu een aantal Rimmel lakjes in mijn bezit en ik moet zeggen dat ik wel fan ben!
De kwaliteit is goed (wel goed beschermen met een topcoat) en de glans is prachtig. Het kwastje is breed en heeft een ronde afwerking, wat ik wel prettig vind lakken. Al eerder heb je Funtime Fuschia kun je bewonderen, die was ook erg mooi! Dus heb je nog geen Rimmel lakje, ga dan zeker eentje halen.





Ik hou van paarse nagellak en dit is wel een aanwinst. Vind het fijn dat ie aan de donkere kant is en hoewel ik mij daar weinig van aantrek, wel echt een geschikt kleurtje voor de herfst!

Wat vind jij van Sir, Yes Sir!?





11 reacties:

  1. wauw mooie donkere kleur, me likes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That is such a gorgeous purple - love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW wat heb jij een mooie nagels! En leuk kleurtje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah mooie kleur, vind het ook weer een typisch herfstkleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur! leuk voor de herfst

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous color! I have only 2 Rimmel nail polishes in my collection and I think I need more :D

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****