Peach meets Gold

 

What the flock! Jaaa zo heet dat lakje. Een doorzichtig lakje met allemaal, echte goud flakies. Isn't that a treat! Leek me wel leuk op het lakje van Essence, Reach Peach.
Klik hier voor de swatch van dit (oude) Essence lakje. Al met al heeft het wel een antieke 'feel' deze twee samen. Het rode lakje is wel een apart, roestbruin kleurtje en dan met het goud erbij...
Ik heb 1 laag van de What the flock er op gedaan. Wel heb ik goed wat gouden flakes gepakt met mijn kwastje om te voorkomen dat er te weinig op mijn nagels zou komen.






Ik vind het een leuke combi! Al kun je deze gouden flakes natuurlijk combineren met elke kleur...
Dit lakje is verkrijgbaar in de webshop Whattheflock , neem een kijkje en bekijk ook de andere lakken!

Wat vind jij van deze combi?



22 reacties:

  1. dit is echt een toffe combinatie! :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je wel! Leuk dat je weer even komt kijken hier :-)

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great color combo:)
    I'm officialy following your awesome blog:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks E, will also visit your blog soon!

      Verwijderen
  5. Ahhhhh mooie combo!! Die gouden flock lak is ook echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooie combi! Vind die gouden flakies zó tof :) Heb hem zelf ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele gave combinatie! Deze lakjes lijken wel gemaakt voor elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie combinatie!
    Ik heb je trouwens genomineerd voor de Versatile blogger award :)
    http://www.melfortune.blogspot.be/2013/11/versatile-blogger-award.html
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, prachtige topcoat.! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi!
    De link naar het lakje doet het alleen niet :(.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Bij mij doet de link het wel gewoon, zal het nog eens checken!

      Verwijderen
  11. Jezus, ik baal als een stekker... Had het linkje van de webshop bewaard om die gouden flock nagellak voor kerst aan mn schoonmoeder te vragen en nu blijkt die webshop ineens niet meer te bestaan :( Had ik hem nou maar gewoon meteen gekocht toen ik jouw artikel las!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****