OPI - Thrill of Brazil



 Dan denk je dat het niet lastig is zo'n rood lakje op de foto te krijgen, nou... dat viel tegen. Ik heb 'm al eens eerder geswatched, lang geleden. Maar wilde 'm weer laten zien omdat ie zo mooi is!
Ik laat een viertal foto's zien, zoals meestal en er is maar eentje waarbij de kleur helemaal zo overkomt zoals hij werkelijk is. Op de andere foto's lijkt ie meer oranje, net als de foto van het flesje. De glans is prachtig, en ook nog zonder topcoat!

Hij heet Thrill of Brazil en is van het merk OPI. Normaal gesproken zou ik niet zo snel een OPI lakje halen, je betaald er toch al gauw rond de 15 euro voor. Maar deze kreeg ik ik toen bij het abonnement van een tijdschrift. Vond het een leuke aanbieding en heb er geen spijt van gehad! Maar nu tijd voor de swatches...



De foto die de kleur het beste weergeeft: 



Begin steeds meer van rood te houden. En als ik aan een nail art denk dan kan ik wel dingen mooi vinden maar toch vind ik rood op zichzelf al zo'n statement maken dat het geen versiering behoeft. Vind 'm zo al prachtig!

Wat vind jij van Thrill of Brazil?





18 reacties:

  1. Ik vind hem erg mooi! Soms heb je van die lakjes die van zichzelf al zo mooi zijn, die dan eigenlijk geen nailart nodig hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies en dat heb ik vaak met rood!

      Verwijderen
  2. Prachtig! Heel chique altijd rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful red - classic gorgeousness :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een prachtige kleur, zoiets moet je gewoon zo nu en dan dragen om je helemaal sexy te voelen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You got it right, voelt vrouwelijk!!

      Verwijderen
  5. Heb je deze ontvangen bij het tijdschrift Red? Ik heb toen 6 OPI nagellakken ontvangen bij dit tijdschrift. Deze kleur heb ik ook ;-) Zó mooi..!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa dat klopt! Is alweer lang geleden maar wat een geweldige actie was dat!

      Verwijderen
  6. Blijft een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie rode lak. Ja rode nagellakken blijven mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****