Only You - 518 Sexy Witch


Mijn eerste Only You lakje! Wist niet zo goed wat ik er van kon verwachten. Hij is namelijk niet heel erg duur en qua kwaliteit had ik wel goede dingen gelezen maar wil dat natuurlijk ook zelf ervaren.
Het lakje is tussen de 5 en de 6 euro en is verkrijgbaar bij de Ici Paris XL. Ze hebben daar wel eens leuke aanbiedingen van dit merk. De medewerkster vezekerde mij van een goede kwaliteit.
Mijn oog viel gelijk op dit lakje, paars met een gouden shimmer, wauw! En ook op mijn nagels viel ie niet tegen, kijk maar mee. Kon niet zo goed kiezen tussen de foto's dus ik het zijn er wat meer!






Kijk eens naar die lucht... ! Perfect voor een lakje met mooie shimmer :-)



Ik vind het echt een gave lak, de paarse kleur en de gouden shimmer zijn echt een goede combi! Heb ook een lakje van L'Oreal die dezelfde combi heeft maar daar overheerst het goud en dat maakt de paarse kleur fletser. En de kwaliteit? Zeker goed, zit als een huis. Aanrader!

Wat vind jij van Sexy Witch?




19 reacties:

  1. Wauw, super mooi! Ik deze lakjes eens bij de ici paris gezien, dus ik ga daar zeker even kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker even kijken, is het waard!

      Verwijderen
  2. Oh wow, that is a sexy witch indeed - love the color!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha yes it is Maria, it's a beauty!

      Verwijderen
  3. Wow die is geweldig Ik ga binnenkort ook eens even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen, er zijn hele mooie van Only You!

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha wat een leuke naam!
    Vind m erg mooi en ook een beetje kerstig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo had ik 'm nog niet bekeken maar inderdaad, kerstig!! :-)

      Verwijderen
  6. It looks so amazing in the sun! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I know, like it transforms.... Gorgeous!

      Verwijderen
  7. Wauw deze is mooi zeg, houd ik wel van! Je hebt echt prachtige nagels en je kan ook zo mooi lakken, wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh die is prachtig inderdaad! Vraag me af hoe hij vergelijkt met Dutch ya just love OPI :) volgens mij is deze meer mauve <3, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Heel erg mooi, vooral ook op de nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel erg mooi..heb ook maar 1 lakje van only you maar wel een leuk merk idd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind dit wel een erg mooie kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****